اختلاف سنی زیاد رئیس جمهور با همسرش! + عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

همسر رئیس جمهور ، جوان ترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری
همسر رئیس جمهور احتمالی فرانسه با اختلاف سنی بسیار نظر همه را به خود جلب کرد ، در این بخش ماجرای آشنایی و ازدواج امانوئل مکرون و همسرش بریژت تورونیو را خواهید خواند.
تاریخ انتشار : 5 اردیبهشت 1396

 

همسر جوان ترین کاندیدای رئیس جمهوری فرانسه با 24 سال اختلاف سنی

همسر "امانوئل مکرون" جدی ترین گزینه ریاست جمهوری فرانسه که احتمالا در آینده ای نزدیک بانوی اول این کشور خواهد بود، 24 سال از مکرون بزرگ تر است.همسر رئیس جمهور

همسر رئیس جمهور

امانوئل مکرون کیست و چقدر شانس موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه را دارد؟

"امانوئل مَکرون" سیاستمدار جوان 39 ساله فرانسوی با کسب بیش از 23 درصد آرا در مرحله نخست ، بیشترین آرا را از آن خود کرد و پس از او خانم "مارین لوپن" رهبر 49 ساله حزب دست راستی " جبهه ملی فرانسه" با کسب بیش از 21 درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفت.

برای نخستین بار در طول تاریخ فرانسه هیچ یک از دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از دو حزب اصلی راست و چپ فرانسه نیستند.

از سوی دیگر این نخستین بار است که یک زن به چند قدمی ورود به کاخ الیزه و کسب مقام ریاست جمهوری نزدیک می شود. پیشتر خانم "سگولن رویال" سوسیالیست بخت خود را در این وادی آزمود اما به میزانی که خانم لوپن به الیزه نزدیک شده، نتوانست موفقیت کسب کند.

تصاویر امانوئل مکرون جوان ترین کاندیدای ریاست جمهوری فرانسه و همسرش بریژت تورونیو

بریژت تورونیو و همسرش

رئیس جمهور احتمالی فرانسه

رئیس جمهور احتمالی فرانسه

رئیس جمهور احتمالی فرانسه

جوان ترین کاندید ریاست جمهوری فرانسه و همسرش

گمانه زنی های رسانه های فرانسه حاکی از آن است که امانوئل ماکرون شگفتی ساز انتخابات فرانسه تا این لحظه پیروز دور دوم انتخابات خواهد بود و شخصیت نخست کشوری خواهد بود که تاکنون داستان عاشقانه ای همانند آنچه مکرون تجربه کرده است را به خود ندیده است.

ماجرای آشنایی و ازدواج رئیس جمهور احتمالی آینده فرانسه و همسرش 

بریژت تورونیو، هسر امائول مکرون که در یک قدمی ورود به کاخ الیزه فرانسه قرار دارد، کوچکترین فرزند یک خانواده 10 نفره بود. وی 7 برادر بزرگتر از خود دارد و پدرش در سال 1994 و مادرش نیز 4 سال پس از آن درگذشت. وی پس از آن به عنوان معلم در مقطع متوسطه در شهری که ماکرون در آن زندگی می کرد مشغول به کار شد. در آن دوران بود که مکرون تنها 15 سال داشت و در نگاه اول عاشق معلمش شد.

بریژیت تورونیو در آن زمان 40 سال داشت متاهل بود و 3پسر داشت که یکی از آنها 2 سال از مکرون نیز بزرگتر بود. سه سال پس از آشنایی مکرون و معلمش، زمانی که 18 ساله و وی 43 ساله بود با یکدیگر زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

پدر مکرون در ابتدا تلاش کرد پسرش را از معلم ادبیات فرانسه اش دور کند چرا که بر این باور بود احساسی که میان این دو نفر وجود دارد غیرطبیعی است. چرا که بریژیت تورونیو نیز احساس علاقه و عشق زیادی نسبت به دانش آموزش داشت.

تلاش های پدر مکرون برای جدایی میان وی و تورونیو موفقیت آمیز نبوده و وی پسرش را برای اتمام تحصیلاتش در سال پایانی دبیرستان به پاریس فرستاد.

پس از پاین تحصیلات مکرون، بریجیت از همسرش جدا شد و پس از 20 ماه زندگی مشترک خود را مکرون آغاز کرد. این دو سال 2007 رسما ازدواج کردند.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: اختلاف سنی زیاد رئیس جمهور با همسرش! + عکس ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 634
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 5 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی