.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 
زیاده روی در رابطه زناشویی ، افراط در نزدیکی جنسی
زیاده روی در امر نزدیکی جنسی، مضر و باعث فشار به طبیعت, مانع رشد اعضا و کاهنده قوای بدنی است.

عوارض افراط در برقراری رابطه جنسی

نیاز جنسی و داشتن احساس به جنس مخالف یک حس طبیعی است که خداوند در وجود انسان نهاده است و انسان هم موظف است تا به این نیاز خود به نحوه صحیح پاسخ دهد؛ نزدیکی و برقراری رابطه جنسی فواید بسیاری را برای انسان در پی دارد اما افراط در برقراری رابطه جنسی نیز بسیار مضر است.زیاده روی در رابطه زناشویی

زیاده روی در رابطه زناشویی

یک کارشناس طب سنتی، مضرات افراط در نزدیکی جنسی را تشریح کرد. وی درباره مضرات افراط در نزدیکی جنسی اظهار کرد:زیاده روی در امر نزدیکی جنسی، مضر و باعث فشار به طبیعت, مانع رشد اعضا و کاهنده قوای بدنی است.

وی افزود:افراط در نزدیکی جنسی در مزاج های خشک و افراد لاغر عوارضی مانند ضعف قلب، مغز، معده، احشاء، اعصاب و چشم بروز خواهد کرد همچنین در سنین بالا زیاده روی در این امر بسیار مضر بوده و توصیه می شود حتی الامکان از آن پرهیز شود.

زیاده روی در رابطه زناشویی

خطرات رابطه جنسی زیاد

خطرات نشستن زیاد برسیستم ادراری تناسلی

نشستن طولانی مدت می تواند منجر به ضعف سیستم ادراری تناسلی شود

این کارشناس طب سنتی تصریح کرد:مردان باید از قرار دادن لپ تاپ بر روی ناحیه شکم خودداری کنند همچنین نشستن طولانی مدت مثلا در زمان رانندگی می تواند منجر به ضعف سیستم ادراری تناسلی شود.

وی درباره بیماری هایی که در آنها نزدیکی جنسی منع شده است, تصریح کرد:در بیماری های شُش, نزله و زکام, درد مفاصل, امراض بلغمی, قولنج روده، فردی که اسهال یا غشی دائم دارد, کسی که اکثر اوقات امراض مغز و سینه داشته باشد, نباید در نزدیکی جنسی افراط کنند.

وی خاطرنشان کرد:در زمان انتشار بیماری های واگیر اجتناب از نزدیکی بر همه لازم است, بیشترین ضرر افراط در این امر به مغز, عصب و سینه و ریه می رسد.



با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 990
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 11 مهر 1397
.
 
رابطه جنسی ، اهمیت رابطه زناشویی
رابطه جنسی یکی از علل سلامت جسمی و روحی زوجین است ، به گفته ی کارشناسان زمانی که به مدت طولانی این رابطه برقرار نشود عوارض جدی بروز خواهند کرد.

عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی

برقراری رابطه جنسی و زناشویی فواید بسیاری دارد ، فوایدی که تاثیر ان روی سلامت جسمی و روحی زوجین دیده می شود.رابطه جنسی

رابطه جنسی

همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار مشکل می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت تقریبا طولانی دچار عوارضی خواهند شد.

 مضرات نداشتن رابطه زناشویی در زنان

قطع رابطه جنسی به بدن شما آسیب میزند

 

عوارض ترک رابطه جنسی و زناشویی برای بدن

به گزارش healinglifeisnatural پزشکان معتقدند که توقف رابطه زناشویی مضراتی جدی برای بدن به همراه دارند که در این بخش از نمناک به آن ها اشاره خواهیم کرد.

1- افزایش استرس با کاهش رابطه جنسی:

داشتن رابطه عشقی با شریک زندگی یکی از بهترین شیوه های رهایی از استرس است . در شرایط پر اضطراب زندگی های امروزی داشتن رابطه زناشویی به صورت منظم توصیه می شود. رابطه جنسی با ایجاد تعادل در عملکرد مغز و تقویت توانایی فیزیکی بدن قدرت بدن را در برابر دفع استرس بالا می برد و به طبع با توقف این رابطه فرد در این شرایط ضعیف تر خواهد بود.

رابطه جنسی

تاثیرات منفی ترک رابطه جنسی و زناشویی روی اعصاب و روان 

 

2- کاهش خودباوری و اعتماد به نفس با قطع رابطه جنسی:

مطالعات گسترده و دقیق نشان می دهد که رابطه جنسی باعث افزایش اعتماد به نفس شده و فرد را به حس خوبی در رابطه با خودش می رساند.

در طول زمان انزال، تستوسترون، استروژن و پرولاکتین به سرعت منتشرمی شود که تمام آنها حس مثبت اندیشی را در فرد ایجاد می کند. 

 عوارض نداشتن رابطه زناشویی

عوارض جدی ترک روابط زناشویی برای بدن

 

3- رابطه کاهش رابطه جنسی با مشکل قلبی:

یکی از اصلی ترین عوارض توقف رابطه جنسی برای زنان و مردان ایجاد ضعف در قلب است. از آنجایی که رابطه جنسی یک فعالیت جسمی مفید تلقی می شود قلب بدین وسیله به نوعی ورزش می کند .

جالب است بدانید مردانی که در طول هفته بیشتر از دو بار رابطه جنسی سالم داشته باشند خطر حمله ها و بیماری های قلبی را در خود تا حد قابل توجهی کاهش داده اند.

 عوارض نزدیکی با فاصله

رابطه جنسی موجب سلامت قلب میشود

4- انزال زودرس و نعوظ بعد از کاهش رابطه جنسی :

در توصیف این گزینه باید گفت بررسی ها ثابت کرده اند افرادی که به طور طبیعی در هفته بیش از یک مرتبه رابطه جنسی داشته باشند از نعوظ و انزال دیررس در امان خواهند بود . به طبع اگر رابطه زناشویی با وقفه طولانی تری تکرار شود نعوظ را نیز تشدید خواهد کرد.

 ترک رابطه زناشویی

عوارض نداشتن رابطه جنسی زناشویی

 

5- ضعیف شدن بدن در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا بعد از توقف رابطه جنسی

با توقف رابطه زناشویی بدن در برابر میکروب ها ضعیف تر خواهد بود و سریعتر بیماری را به خود راه خواهد داد به خصوص ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا . محققان دانشگاه "ویل بیر" در پنسیلوانیا دریافتند که افرادی که هفته ای 2 مرتبه رابطه زناشویی دارند بدن مقاوم تری در برابر ویروس ها خواهند داشت. 
 
رابطه جنسی

عواقب خطرناک ترک رابطه زناشویی

 

6- افزایش احتمال ابتلا به عفونت ادراری با کاهش رابطه جنسی:

بعد از نزدیکی عفونت های دستگاه ادراری فرصت این را دارند که با وارد شدن به مجرای دفع از بدن خارج شوند اما با توقف این رابطه امکان دفع عفونت ها بسیار کمتر خواهد شد.


با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 11 مهر 1397
.
 
میل جنسی ، کاهش میل جنسی
بعضی از خوراکی ها مثل میگو، نوشابه رژیمی و ...باعث تغییر در مقدار هورمون های ایجادکننده میل جنسی می شوند.

کاهش یافتن میل جنسی با مصرف این خوراکی ها

یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روابط زناشویی دارد میل جنسی است. کاهش میل جنسی ممکن است باعث بروز مشکلاتی در زندگی زوجین شود. یکی از عوامل تاثیر گذار در کاهش میل جنسی مواد غذایی و نوع تغذیه می باشد.میل جنسی

میل جنسی

هورمون ها در کاهش و افزایش میل جنسی تاثیر دارند، هورمون تستوسترون در آقایان و استروژن در خانم ها، ایجاد کننده میل جنسی می باشد. کم شدن یا زیاد شدن این هورمون ها به همان نسبت در میل جنسی تاثیر می گذارد.

موادی که میل جنسی را کاهش می دهند

بعضی از خوراکی ها باعث تغییر در مقدار هورمون های ایجاد کننده میل جنسی، می شوند. در اینجا به معرفی تعدادی از مواد غذایی می پردازیم که باعث کاهش این هورمون ها و در نتیجه کاهش میل جنسی در انسان می گردند.

غذاهای فرآوری شده، کاهنده میل جنسی

فرآوری مواد مغذی، میل جنسی را از بین می برد. برای مثال وقتی گندم کامل به آرد سفید فرآوری میشود حدود سه چهارم از روی خود را از دست میدهد که یک ماده معدنی مهم در رفتار جنسی مردان است. خوردن غلات تصفیه شده میتواند به مقاومت انسولین منجر شده و منجر به دیابت شود. دیابت نیز به نوبه خود میتواند تنگی عروق و افزایش خطرات بیماریهای قلبی و اختلال نعوظ را به همراه داشته باشد.

نوشابه رژیمی، کاهنده میل جنسی

نوشیدن نوشابه های رژیمی ایده وحشتناکی است. این نوشابه ها، شیرین کننده های مصنوعی به ویژه آسپارتام دارند که به طور مستقیم بر سطح سروتونین تاثیر می گذارد. سروتونین نیز یک هورمون حیاتی در پرورش حس خوب و شادی است. سروتونین پایین، باعث کاهش میل جنسی در مردان و زنان میشود.

 

میل جنسی

خوراکی های کاهش دهنده میل جنسی

ذرت بوداده، کاهنده میل جنسی

خوردن یک شام و سپس تماشای یک فیلم، میتواند پیش درآمد یک رابطه جنسی باشد، اما اگر بخواهید فیلم را با پاپ کورن بو داده ببینید، دیگر تمایلی به رابطه جنسی نخواهید داشت. پاکت این ذرت ها اسیدی دارد که میتواند در کشتن میل جنسی، موثر عمل کرده و حتی منجر به مشکلات پروستات شود.

میگو، کاهنده میل جنسی

براساس مطالعات، هر انسان روزانه، به طور متوسط در معرض 10 تا 13 آفت کش قرار میگیرد. 9 تا از 10 آفت کشی که مورد استفاده قرار میگیرند اختلال غدد درون ریز را ایجاد میکند. یکی از مهمترین آنها هگزیل ریسورسینول است که در میگو برای جلوگیری از تغییر رنگ اعمال میشود. سایر غذاهای دریایی با میزان آفت کش بالا، تیلاپیلا و ماهی قزل آلای پرورشی است.

سویا، کاهنده میل جنسی

اگر شب میخواهید سفارش غذا دهید، بهتر است دقت کنید که سویا نداشته باشد، چون سطح بالای سویا در بدن یک زن، میتواند هورمونهای جنسی او را کاهش داده و عملکرد تخمدان را مختل کند.

پنیر، کاهنده میل جنسی

بسیاری از پنیرها از شیر گاو تهیه میشوند و حاوی هورمونهای مصنوعی هستند، مصرف این پنیر ها میتواند با تولید طبیعی هورمون هایی در بدن، از جمله استروژن و تستوسترون تداخل ایجاد کرده و باعث کاهش میل جنسی شود.

شکر، کاهنده میل جنسی

فکر نکنید چون چای تان را شیرین نمیکنید دیگر مشکلی وجود ندارد. هرخوراکی شیرینی میتواند سطح هورمون انسولین را بالا برده و باعث ذخیره چربی شکمی و از دست دادن توده عضلانی شده و سطح تستوسترون را تغییر دهد. در مردان چربی شکمی باعث افزایش سطح استروژن و در نتیجه کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ میشود.

گوشت بسته بندی، کاهنده میل جنسی

پلاستیکی که برای بسته بندی گوشت و پنیر استفاده می شود، معمولا از جنس پلی وینیل کلراید است که وارد غذاهای چرب شده و تغییرات هورمونی را ایجاد میکند. بهتر است از قصاب بخواهید گوشت را در کاغذ قهوه ای برایتان بپیچد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 707
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 11 مهر 1397
.
خود ارضایی ، خودارضایی زنان
خود ارضایی مرد و زن ندارد و دختران و پسران هم خود را با این رفتار اشتباه در معرض از دست دادن زیبایی و ریزش شدید مو در کنار سرطان های مختلف قرار می دهند که باید درمان شود.

عوارض خطرناک و باورنکردنی خود ارضایی 

خود ارضایی در میان دختران و پسران و متأسفانه حتی در میان زنان و مردان آمار تلخی دارد و تلخ تر از آن عوارض بسیار بد این مشکل است که در مجله سلامت نمناک می خوانید.
افرادی که خود ارضایی را تجربه می کنند فقط برای مدت کوتاهی احساس رضایت و آسودگی دارند و بعد همه چیز برعکس می شود مثبت ها منفی و خوب ها بد می شوند.خود ارضایی

خود ارضایی

خود ارضایی 

همان طور که می دانید خود ارضایی یک گناه است ولی باید بدانید که این مسئله تنها در میان مسلمانان مطرح نمی شود و کشورهایی با ادیان غیر از اسلام هم به شدت از لحاظ علمی با این رفتار مخالف هستند. این گناه مستقیماً با جسم شما رابطه دارد و به همین دلیل روح شما را مورد حمله قرار می دهد.
پشیمانی و احساس پس از خود ارضایی زن و مرد ندارد و عملی کاملاً حرام است.
تمایلات جنسی خوب هستند و برای سلامت بدن ضروری هستند اما اگر در مسیر نادرست قرار گیرند کاملاً نتیجه برعکس خواهد بود.

عوارض خودارضایی 

عواقب شدید خود ارضایی

عوارض بسیار شدید و خطرناک خود ارضایی:

  • افسردگی به میزان بالا
  • شادی و عشق کمتر
  • از بین رفتن زیبایی 
  • از بین رفتن براقیت و زیبایی چشم ها
  • به هم خوردن تناسب اندام و زشتی هیکل
  • ریزش موهای سر
  • ایجاد مشکلات جدی روحی مثل بدبینی و تندخویی و..
  • دفع بی اختیار منی
  • بی اختیاری ادرار
  • بی اختیاری در کنترل منی
  • ضعف در قوای جسمی و جنسی
  • سرطان پروستات
  • سرطان پستان
  • ضعف در بینایی و شنوایی همچون شنیدن صدای وزوز در گوش
  • مریض شدن پی در پی
  • کم شدن حافظه و قدرت یادگیری
  • ضعف اعصاب و کم شدن قدرت تحمل در برابر مسائل
  • بی حالی و ضعف همیشگی
self motivated و satisfaction

مضررات بسیار خطرناک خود ارضایی 

درمان های خود ارضایی:

بهترین پیشنهادات متخصصان داخلی و خارجی به چند دسته تقسیم می شوند که عنوان آنها شامل:
ورزش کردن
آغاز یک دوره یادگیری و شرکت در کلاس های مورد علاقه
نپوشیدن لباس های تنگ و جذب
خواندن کتاب و مجله
با خستگی کامل به رختخواب رفتن
نماندن در حمام و زیر دوش
تماشا کردن فیلم های شاد و طنز به جای فیلم های محرک
در انتها باید گفت که هر چیزی که از منظر اسلام حرام است علم آن را بعدها با دلیل ثابت کرده است پس باید به گفته های قرآن و اسلام یقین داشت که حتی قبل از اینکه علم و دانشمندان بتوانند آن را بیابند در اختیار انسان ها قرار گرفته است.
همچنین توصیه های آیت ا... مکارم شیرازی برای ترک این عمل که توسط یکی از کاربران برای سایت ارسال شده را در زیر می خوانید.
مضرات خود ارضایی در پسرها

راه هایی برای درمان خود ارضایی

برای اجتناب از عمل شنیع خود ارضایی چند راه کار توصیه می شود

1- از پرخوری بپرهیزید و معده تان هیچگاه کاملاً پر نباشد.
2- استفاده از غذاهای محرک و پرانرژی را ترک و یا محدود کنید. 
3- سعی کنید هیچگاه تنها نباشید و با خود خلوت نکنید .
4- تا کاملاً خواب آلوده نشده اید به رختخواب نروید و در اتاق جداگانه نخوابید.
5- عنان افکار خود را در اختیار بگیرید و نگذارید به هر کجا که می خواهد برود. 
6- از دیدن صحنه های تحریک آمیز و از خواندن و شنیدن این گونه مطالب شدیداً بپرهیزید.
7- روزه گرفتن روش بسیار مناسبی برای تسلط بر نفس و در نتیجه تقویت اراده جهت ترک اعمال ناشایست است.
8-  علاوه بر خواندن نمازهای واجب، خواندن قرآن و ادعیه و نماز شب در ترک اعمال و عادات بد موثر است.
9- نذر کنید تا در صورت ارتکاب این عمل کار سنگینی را انجام دهید.
10- ورزش را جزء برنامه های لاینفک زندگی روزمره خود قرار دهید. 
11- از خداوند کمک بگیرید و برای بر طرف شده این عادت، بسیار زیاد دعا کنید. 
مضرات خود ارضایی


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: برای اجتناب از خود ارضایی چه کنیم؟ ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 11 مهر 1397
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی