.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در این بخش از جدیدترین عکس پروفایل غمگین دخترانه و پسرانه سال ۲۰۱۹ ۹۸ را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم.

 

عکس های غمگین تنهایی

بی معرفت عالم میشم

ولی نمیذارم کسی بهم بگه آویزون

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین ۲۰۱۸

عکس عاشقانه غمگین

از زندگی کسی حذف شدم;

که برای داشتنش

خیلی ها را

از زندگی ام حذف کرده بودم …

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل جدید

عکس های غمگین

من به این خوشم که دلم به هیچ چیز خوش نیست

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین ۹۸

عکس در مورد خدا

آخرش خودتی و خدات ، همه میرن جز اون بالا سری

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی ۲۰۱۸

عکس عاشقانه غمگین

دوره عشق رو خط کشیدم

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین ۲۰۱۸

تصاویر عاشقانه غمگین

عشقاحساسعاطفه … همه رو قیچی کردم!

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل خاص

عکس های غمگین

بزرگ شدن آرزوای بود که به امتحانش نمی ارزید

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین جدید

عکس های غمگین تنهایی

ای دل تنها چیه چشم انتظاری؟

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی سال ۹۸ ۲۰۱۹

عکس های غمگین جدایی

تا کجا می خوای به این فاصله مجبورم کنی

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین سال ۲۰۱۹ ۹۸

عکسهای غمگین عاشقانه

رویاهام میمیره نرو

زیبا کننده پست

تصاویر عاشقانه غمگین جدید ۲۰۱۹ ۹۸

عکس پروفایل دخترونه غمگین

شاید منو دیوونه کردی که عاشق این حال و روزم

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین ۲۰۱۸

عکس غمگین برای پروفایل

اصلا برود ایدز بگیرد، به درک… من را بگذارید بمیرد، به درک

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل ۹۸

عکس های عاشقانه غمگین

عشقِ داغِ من ، عشقِ ماهِ من ، اشتباهِ من ، اتفاقِ من ، یه علافه تو ، یه علاقه من

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398
.
خودروهای ضد گلوله ، اتومبیل
در این بخش از سرگرمی سایت نمناک لیست جدیدترین و لوکس ترین خودروهای ضد گلوله زرهی را برایتان اماده کرده ایم،این اتومبیل های ضد گلوله از جمله مدرن ترین خودرو ها ساخته شده هستند.

جدیدترین خودروهای ضد گلوله لوکس

این اتومبیل های ضد گلوله از جمله مدرن ترین خودرو ها ساخته شده هستند که به جدیدترین سیستم های امنیتی, جنگی, و مهندسی مجهز شده اند.خودروهای ضد گلوله

خودروهای ضد گلوله

در کنار خودروهایی که همه روزه با آن ها سروکار داریم خودروهایی نیز هستند که تادندان مسلح شده اند تا به افراد عالی رتبه خدمت کنند، این خودروها در کنار ظاهر جذاب و امکانات مختلف در مقابل حمله های احتمالی تاحد امکان مقاوم طراحی شده اند و به اصلاح ضدگلوله هستند. این موارد باعث شده است تا خودروهای ضدگلوله در کنار امنیتی که برای سرنشین به ارمغان می آورند نظر علاقه مندان به خودرو را نیز به خود جلب کنند، جالب است بدانید در کل دنیا چیزی حدود یک صد هزار دستگاه خودروی ضدگلوله وجود دارد. چنین آماری زیادی را نمی توان دست کم گرفت و به همین دلیل خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم نگاهی به بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا داشته باشیم.

1. تانک رضوانی (Rezvani Tank)

خودروهای ضد گلوله

در این خودروی قدرتمند و باابهت شاهد حضور یک پیشرانه 3.6 لیتری از نوع V6 هستیم، این خودرو با نام تانک رضوانی شناخته می شود اما راندن آن در خیابان به عنوان یک خودروی شهری اشکالی ایجاد نمی کند. تانک رضوانی نه تنها ضد گلوله است بلکه این خودرو به راحتی می تواند حمله های موشکی را نیز دفع کند.

2. دارتز پرومبرون موناکو مدل الماس (Dartz Prombron Monaco Red Diamond Edition)

خودروهای ضد گلوله

یک لایه از کولار بر روی بدنه این خودرو کشیده شده است، این ماده بسیار سبک و مقاوم است و به راحتی می تواند جلوی هرگونه گلوله ای را بگیرد. این شاسی بلند ضدگلوله که در سال 2009 رونمایی شده است چیزی حدود 1.5 میلیون دلار ارزش دارد و به عنوان یکی از گران قیمت ترین خودروهای ضدگلوله دنیا به حساب می آید.

3. دارتز پرومبرون آیرون دایمند (Dartz Prombron Iron Diamond)

خودروهای ضد گلوله

شرکت دارتز ید طولایی در ساخت و شخصی سازی خودروهای ضدگلوله دارد، این خودرو نیز طراحی بسیار جالبی دارد و شرکت سازنده مدعی است درهای آن به گونه ای طراحی شده که آدم ربایان نمی توانند به راحتی در خودرو را باز کرده و سرنشینان را به گروگان بگیرند.

4. تسلا مدل S P100D

خودروهای ضد گلوله

شرکت اینترنشنال آرمورینگ کورپ (International Armoting Corp)، یکی دیگر از شرکت هایی است که علاقه زیادی به شخصی سازی و ضدگلوله کردن خودروها دارد. به همین منظور این شرکت که مقر آن در یوتای آمریکا واقع شده است دستی بر سروروی تسلا مدل S P100D کشیده است. جالب است بدانید در ساخت کابین این خودرو از ماده ای ضدگلوله با نام آرمورِکس (Armorex)، استفاده شده که وزن بسیار کمی دارد و جلوی شتاب خودرو را نمی گیرد.

5. رنج روور HSE

خودروهای ضد گلوله

بدنه این رنج روور از هر لحاظ در برابر گلوله مقاوم است و حتی شیشه های این خودرو ضربات قوی گلوله را به خوبی تحمل می کند، از طرف دیگر لاستیک های رنج روور HSE به گونه ای طراحی شده تا در صورت اصابت گلوله و پنچر شدن باز هم جلوی حرکت خودرو گرفته نشود.

6. مرسدس بنز ولادیمر پوتین

خودروهای ضد گلوله

در این قسمت از فهرست برترین خودروهای ضدگلوله به مرسدس بنز ولادمیر پوتین رسیدیم، این مرسدس بنز آنقدر قابل اعتماد است که گاهی اوقات ولادمیر پوتین، شخصاً پشت فرمان آن می نشیند.

7. ون تویوتا سیِنا

خودروهای ضد گلوله

شرکت کانادایی اینکاس (INKAS)، دستی بر سر تویتا سینا (Sienna)، کشیده تا با یک خودروی ون سروکار داشته باشیم که به راحتی می تواند گلوله های 7.62 میلی متری را مهار کند. این ون تادندان مسلح حتی از پس گلوله های قدرتمند سلاح وینچستر نیز برمی آید.

8. بی ام و X5 سکیوریتی پلاس

خودروهای ضد گلوله

انصافاً باید گفت استحکام و زیبایی در بی ام و X5 سکیوریتی پلاس گرد هم آمده اند چرا که این خودرو در کنار ظاهر زیبا به عنوان اولین خودرویی به حساب می آید که به صورت اختصاصی برای مهار کردن گلوله های کلاشینکف طراحی شده است.

9.شاسی بلند ضدبمب تویوتا

خودروهای ضد گلوله

باید اعتراف کرد ضدگلوله بودن خودرو کفایت نمی کند و برای حفظ بیشتر امنیت سرنشینان بهتر است سراغ خودروهای ضدبمب رفت. به همین دلیل با یک شاسی بلند ضدبمب از محصولات تویوتا طرف هستیم که سرنشینان را از سلاح های سنگین و بمب مصون نگه می دارد.

10. لینکلن تون کار بی پی اس (Lincoln Town Car BPS)

خودروهای ضد گلوله
این خودرو نیز در گروه خودروهایی قرار می گیرد که نه تنها گلوله را مهار می کند بلکه حتی در برابر نارنجک نیز خم به ابرو نمی آورد. لینکلن تون کار بی پی اس اولین بار در سال 2004 معرفی شد. در این قسمت به پایان فهرست بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا رسیدیم، پیشنهاد می کنیم اگر شما هم خودروی ضدگلوله ای را سراغ دارید، نام و مشخصات این خودرو را با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.
 
 


:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398
.
شرکت اتومبیل سازی بزرگ بنز، در نمایشگاه Beijing چین از سری جدید A کلاس خود همراه با خبرهای خوب برای چینی ها، پرده برداری نمود.

مرسدس AMG A35L رونمایی شد

شرکت مرسدس بنز از بزرگترین شرکت های اتومبیل سازی جهان در کشور آلمان می باشد که برای اولین بار در سال 1926 میلادی تاسیس شد و این روزها دارای تجربه بسیار طولانی و نزدیک به یک قرن می باشد که توسط کارل بنز معروف شروع به کار نمود و این روزها از آوازه بسیار زیادی در صنعت اتومبیل سازی برخوردار می باشد و توانسته است در پیشرفت و محبوبیت صنعت خودروسازی نقش بزرگی ایفا کند.

اما این روزها نمایشگاه " Beijing " واقع در کشور چین شاهد حضور قطب های بزرگ اتومبیل سازی و اتومبیل های جدید آنها می باشد بصورت روزانه تعدادی اتومبیل از سمت شرکت های بزرگ این صنعت در آن رونمایی می شود. در میان این شرکت های بزرگ اتومبیل سازی، شرکت مرسدس بنز نیز از سوپر اتومبیل جدید سری A کلاس خود رونمایی کرد.

با این حال شاید تصور کنید که این اتومبیل اخیر توسط بنز با نام " Mercedes-AMG A35 "معرفی شده است! اما در حقیقت این اتومبیل سری جدید A کلاس، با تغییرات جزئی و مهندسی شده توسط مهندسین بنز با نام " Mercedes-AMG A35L " معرفی و رونمایی شد که مجهز به موتور 2.0 لیتری بنزینی با 302 اسب بخار و 295 پوند گشتاور می باشد.

از این رو این اتومبیل قادر به پیمودن سرعت 0 تا 100 تنها در 4.9 ثانیه می باشد و از قرار معلوم بنز با همکاری شرکت BAIC این اتومبیل را در کشور چین مونتاژ خواهد نمود و با این وجود هنوز قیمت دقیق این اتومبیل منتشر نشده است و پیش بینی می شود تا چند ماه آینده در بازارهای جهانی عرضه شود.

 
 


:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398
.
حقایقی در مورد اینستاگرام ، اطلاعات آماری اینستاگرام
اینستاگرام امروزه یکی از اصلی ترین و پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی در جهان است و درمورد این صفحات مجازی حقایقی وجود دارد که جالب است بدانید.

حقایقی در مورد اینستاگرام

در یک الی دو دهه گذشته شاید انسان های بسیار کمی به این باور داشتند که در آینده ای نه چندان دور می توانند با تکنولوژی و فناوری در زمینه های مختلف روبرو شوند که در نتیجه آن نیازهایشان برطرف شود و بتوانند هر چه راحت تر زندگی نمایند.حقایقی در مورد اینستاگرام

حقایقی در مورد اینستاگرام

با این وجود این روزها می توان آینده ای که در گذشته نه چندان دور انتظار آن را داشتیم، به راحتی لمس کنیم و از تکنولوژی و فناوری های حال حاضر جهان بهترین لذت را ببریم. از این رو یکی از مهم ترین دغدغه های ما انسان ها در گذشته، ارسال نامه یا پیغامی بود که برای ارسال آن شاید بیش از چنیدن ماه باید صبر می کردید و پاسخ آن نیز متقابلا چنیدن ماه طول می کشید تا ارسال شود.

اما این روزها تنها کافی است که در صفحات مجازی با وارد کردن یک ایمیل ساده و یا یک شماره همراه، عضو شوید و سپس با دوستان خود شروع به مکالمه نمایید و از حال و احوال یکدیگر مطلع شوید که این بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد.

در میان صفحات مجازی می توان به اینستاگرام اشاره کرد که اگر شما در حال خواندن و مطالعه این مطلب از بخش دانستنی های مجله دنیای امروز  هستید، قطعا یک حساب اینستاگرام دارید که در این برنامه کاربردی و جذاب تصاویر و ویدیوهای مورد علاقه تان را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک می گذارید.

به همین دلیل ما قصد داریم برای آشنایی هر چه بیشتر شما همراهان همیشگی تعدادی از حقایق مهم و اصلی اینستاگرام را معرفی کنیم که بی شک می تواند بسیار کاربردی و جالب باشد. همراه ما باشید.

حقایقی در مورد اینستاگرام

حقایق و دانستنی هایی در مورد اینستاگرام

حقایقی جالب در مورد اینستاگرام

1- اینستاگرام برای اولین بار در اکتبر سال 2010 میلادی تاسیس شد.

2- در اینستاگرام بیش از 40 میلیارد عکس به اشتراک گذاشته شدذه است.

3- اینستاگرام در سال 2012 با قیمت 1 میلیارد دلار فروخته شد!

4- در حال حاضر اینستاگرام دارای بیش از 4.2 میلیارد عضو می باشد.

5- پر طرفدارترین کاربر اینستاگرام، سلنا گومز با بیش 148 میلیون فالور می باشد.

سلنا گومز

سلنا گومز پر طرفدارترین کاربر اینستاگرام

6- حدودا یک میلیون عکس بصورت روزانه در سرورهای اینستاگرام آپلود می شود.

7- برنامه اینستاگرام به تنهایی فقط و فقط 1 میلیارد بار در فروشگاه گوگل پلی نصب شده است!

8- حدودا 32% کاربران وب، در اینستاگرام عضو هستند.

9- حدودا اکثر کاربران اینستاگرام دارای سن 18 الی 29 سال می باشند.

10- تصاویر و ویدیوهایی که با هشتگ ( # ) منتشر می شوند، حدودا به میزان 12.6% نسبت سایر پست ها بیشتر دیده می شوند.

هشتگ در اینستاگرام

بیشتر دیده شدن پست ها در اینستاگرام با هشتگ

11- 68% کاربران اینستاگرام خانم ها هستند.

12- بیشتر از 8 میلیون کاربر اینستاگرام دارای صفحه بیزینسی می باشند که بدین طریق فروش بالایی دارند.

13- حدود 8% از پست های اینستاگرام جعلی هستند.

14- حدودا 14% از کاربران اینستاگرام به این اعتراف کرده اند که در حین رانندگی پیج خود را چک می کنند.

15- 77.6 میلیون کاربر اینستاگرام از ایالات متحده می باشند.

تعداد کاربران اینستاگرام

حقایقی در مورد اینستاگرام و تعدا کاربران آن

16- تنها 38 درصد از کاربران خانم اینترنت و 26 درصد از کاربران مرد اینترنت از اینستاگرام استفاده می کنند.

17- 17 درصد از نوجوانان، اینستاگرام را مهم ترین و اصلی ترین فضای مجازی دانسته اند.

18- اینستاگرام به نوعی یک نوع دفترچه یادداشت برای برخی از کاربران می باشد که همیشه لحظات دوست داشتنی خود را با دیگران به اشتراک می گذارند.

19- اسم اول اینستاگرام به نام " Codename " بود که قبل از شروع بکار کردن به اینستاگرام تغییر یافت.

20- اولین تصویر اینستاگرام توسط یکی از بنیانگذاران اینستاگرام به نام @kevin از یک سگ منتشر شد.

21- کشورهای برتر در استفاده از اینستاگرام عبارتند از ؛

  1. ایالات متحده
  2. روسیه
  3. ترکیه
  4. برزیل
  5. انگلستان

22- پر کاربردترین ایموجی در اینستاگرام، قلب قرمز رنگ محبوب آن می باشد.

23- بیش از نیمی از برندهای شناخته شده جهان برای تبلیغات از اینستاگرام استفاده میکنند.

24- بیشترین هشتگ های استفاده شده در اینستاگرام عبارتند از ؛

  1. love
  2. instagood
  3. me
  4. follow
  5. selfie 

25- اولین برنامه اندروید اینستاگرام در آوریل 2012 منتشر شد.

 
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398
.
زیبا کرمعلی و مادرش ، زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری
زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری به همراه مادرش در جشنواره جهانی فیلم فجر حاضر و شباهت عجیب مادر و دختر و جوانی مادر خانم بازیگر نظر همه طرفدارانش را جلب کرد.

عکسی تعجب برانگیز از زیبا کرمعلی و مادرش

زیبا کرمعلی بازیگری که با بازی در فیلم سینمایی لاتاری به شهرت رسید در سومین روز از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به همراه مادرش حاضر شد و حسابی خبرساز شد. مادر جوان خانم بازیگر و شباهت مادر و دختر برای بسیاری از هواداران تعجب برانگیز بود.زیبا کرمعلی و مادرش

زیبا کرمعلی و مادرش

بعد از انتشار عکس هایی متعدد از زیبا کرمعلی و مادرش ، این بازیگر کشورمان راز جوانی مادرش را شرح داد.

راز جوانی مادر زیبا کرمعلی بازیگر لاتاری چیست

تعجب هواداران بازیگر لاتاری از شباهت بی اندازه زیبا کرمعلی به مادرش و جوان ماندن او باعث شرح ماجرایی از سوی خانم بازیگر شد.

 زیبا کرمعلی در کنار مادرش

عکسی از زیبا کرمعلی در کنار مادرش

زیبا کرمعلی با انتشار دو عکس در کنار مادرش درباره راز جوانی مادرش نوشت : باعث افتخاره که دخترِ توئم زیبای من .حمایتی هم از کودک همسری نمی کنیم. مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه جوون مونده. من و نیما هم بچه های خوبی بودیم پیرش نکردیم...

 زیبا کرمعلی در کنار مادرش

شباهت جالب زیبا کرمعلی با مادرش

زیبا کرمعلی بازیگر جوان کشورمان با بازی در فیلم لاتاری به دنیای هنر راه یافت و توانست در اولین تجربه بازیگری اش حسابی به دل مخاطبان بنشیند و مورد توجه بسیاری از اهالی دنیای هنر قرار گرفت.

 زیبا کرمعلی

 زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری

زیبا کرمعلی یکی از رتبه های برتر کنکور بود که از ابتدا هدفش ورود به دنیای هنر و تحصیل در رشته کارگردانی سینما بود که موفق شد به هدفش با ادامه تحصیل و بازی در فیلم لاتاری برسد.

 زیبا کرمعلی

عکسی از زیبا کرمعلی بازیگر سینما



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 2033
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398
.

 

تولد فاطمه گودرزی ، جشن تولد فاطمه گودرزی
شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی تصاویری از جشن تولد فاطمه گودرزی با حضور هنرمندان را منتشر کرد.

جشن تولد فاطمه گودرزی با حضور بازیگران

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 21 تیر 1342 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان که به تازگی به جمع بازیگران سریال ممنوعه در شبکه نمایش خانگی پیوسته است جشن تولد 55 سالگی اش را با حضور هنرمندان و چهره های کشورمان برگزار کرد.تولد فاطمه گودرزی

تولد فاطمه گودرزی

شهره سلطانی بازیگر کشورمان با انتشار پستی تصاویری از جشن تولد فاطمه گودرزی را منتشر کرد.

هنرمندان در تولد فاطمه گودرزی

شهره سلطانی تصاویری از جشن تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی با حضور بازیگرانی چون فریبا کوثری ، مرجانه گلچین ، الهام پاوه نژاد ، زهره فکور صبور ، کمند امیرسلیمانی ، نفیسه روشن و سامیه لک را منتشر کرد.

 فاطمه گودرزی

کیک تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی

در ادامه این مطلب تصاویر هنرمندانه جشن تولد فاطمه گودرزی را مشاهده میکنید.

 فاطمه گودرزی

خانم های بازیگر در جشن تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی

 فاطمه گودرزی

مرجانه گلچین و شهره سلطانی در جشن تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی

 فاطمه گودرزی

شهره سلطانی و فریبا کوثری در جشن تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی

 فاطمه گودرزی

نفیسه روشن در جشن تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی

 

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: شهره سلطانی و همسرش در جشن تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی