چادری شدن نیوشا ضیغمی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چادری شدن نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

پوشش متفاوت نیوشا ضیغمی در فیلم دریا و ماهی پرنده

فیلم "دریا و ماهی پرنده" امسال در جشنواره بوسان کره جنوبی و جشنواره کودک شارجه امارت شرکت خواهد کرد . این فیلم به کارگردانی مهرداد غفار زاده، تهیه کنندگی امیر پورکیان و با حضور متفاوت نیوشا ضیغمی ساخته شد. ضیغمی که هیچ وقت در فیلم ها با حجاب کامل دیده نشده در این فیلم با چادر ظاهر می شود و حضور متفاوت و تاثیرگذاری را از خود ثبت می کند.

علاوه بر نیوشا ضیغمی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح، ارشیا طالبی، علی اکبر صحرایی، مازیار نوروزی و محسن تمیزی نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند. فیلم دریا و ماهی پرنده در جشنواره کودک شارجه جز فیلم های بلند می باشد. این جشنواره در کشور امارات برگزار می گردد و هدف آن ارتقا دانش رسانه ای کودکان و نوجوانان در جهت بهره گیری از خلاقیت در فیلم سازی می باشد. این جشنواره در 26 مهرماه در امارات برگزار می شود و در آن به برگزیده های فیلم بلند، فیلم کوتاه، فیلم مستند، انیمیشن، بهترین فیلم کوتاه و بهترین فیلم ساز جوایزی داده می شود.

مهم ترین بخش جشنواره بوسان  کره جنوبی بخش رقابت اصلی، جریان های نو، پنجره ای به سینمای آسیا، سینمای جهان و سینمای کره و ... می باشد. غفار زاده فیلمش را در بخش سینمای آسیای جشنواره بوسان کره جنوبی نیز به نمایش می گذارد.

در سال قبل اصغر فرهادی رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم بوسان بود. 96 فیلم با اولین نمایش جهانی و 36 فیلم با اولین نمایش بین المللی راهی جشنواره بوسان شدند. 





:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 876
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 20 تير 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی