فرزندان بازیگران مشهور دنیا چه میکنند + تصاویر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 سرنوشت فرزندان بازیگران مشهور دنیا

فرزندان بازیگران مشهور

پسر آنجلینا جولی و برد پیت

در مطلب زیر وضعیت فرزندان چهر ه های مشهور هنری دنیا را مشاهده می کنید؛ افرادی که شبیه پدر و مادر خود بوده، در مسیر آن ها گام برداشته اما به شهرت و اعتباری همانند والدین خود نرسیده اند:

فرزندان بازیگران مشهور

«آلن فابین موریس مارسل دلون» معروف به «آلن دلون» بازیگر مشهور فرانسوی است که از سال 1957 تا سال 2008 آثار متعدد و معروفی را از خود برجای گذاشت. فرزندش «آنتونی دلون» نیز از سال 1986 راه پدرش را پیش گرفته است. البته او تا حدی شبیه پدرش بوده اما جذابیت او را ندارد. خود دلون هم می گوید:«پسرم با من متفاوت است»

فرزندان بازیگران مشهور

«شیلو» فرزند برد پیت و آنجلینا جولی است که در کنار پدر (سمت راست) ایستاده است که شباهت بسیاری به مادرش دارد و خیلی ها او را یکی از چهره های آینده سینمای دنیا می دانند. نخستین عکس شیلو به مبلغ 4.1 میلیون دلار به یک مجله در آمریکای شمالی فروخته شد و تصویر دیگر توسط یک مجله انگلیسی با مبلغ 3.5 میلیون دلار خریداری شد. در سمت چپ تصویر پسر خوانده کلمبیایی آن ها به نام «مدوکس» هم دیده می شود.

فرزندان بازیگران مشهور

«اما کارونا تورمن» بازیگر آمریکایی که در فیلم های متعددی با ژانر های متفاوت از جمله درام تا علمی - تخیلی و اکشن بازی کرده است. وی با بازی در فیلم «پالپ فیکشن» نامزد دریافت جایزه اسکار و برنده جایزه گلدن گلوب شد. بتمن و رابین، بینوایان و گاتاکا از دیگر فیلم های اوست. «مایا ری تورمن هاک» که ماحصل ازدواج «اما» با «ایتن گرین هاک» - که دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد - است، به مانند پدر و مادرش حرفه بازیگری را در پیش گرفته است.

فرزندان بازیگران مشهور

«مورگان فریمن» بازیگر و کارگردان که بخاطر بازی در فیلم دختر میلیون دلاری موفق به کسب جایزه اسکار شد. رستگاری در شاوشنک، نابخشوده و بروس قدرتمند از دیگر فیلم های مطرح این بازیکن سیه چرده آمریگایی است. وی برنده جایزه یک عمر فعالیت هنری گلدن گلوب 2012 است. «آلفونسو» یکی از فرزندان مورگان است که از سال 1994 در حرفه پدرش به فعالیت می پردازد اما همانند پدر مشهور نیست.

فرزندان بازیگران مشهور

کمتر کسی است که «آرنولد شوارتزنگر» را نشناسد. او یک بدنساز اتریشی - آمریکایی است که هفت مرتبه قهرمان مسابقات مستر المپیا (معتبرترین مسابقات پرورش اندام) شد. شهرتش بیشتر به خاطر حضور در فیلم های اکشنی است که از سال 1969 تا 2015 در آن ها نقش آفرینی کرد. پسر بزرگ آرنولد یعنی پاتریک هم پس از کار به عنوان مدلینگ و فعالیت های خیریه، در سال 2013 در فیلم کمدی Grown Ups بازی کرد.

 

فرزندان بازیگران مشهور

«ناتالی بایه» و «لورا اسمت»، مادر و دختر بازیگر فرانسوی هستند. ناتالی از سال 1970 تاکنون مشغول فعالیت بوده و دخترش هم از سال 2003 وارد عرصه بازیگری شده است که آخرین فیلمش «ساقدوش بهشت» است.

فرزندان بازیگران مشهور

«ژرار ژان ژونیو» هنرپیشه، کارگردان فیلم، تهیه کننده و فیلم نامه نویس فرانسوی است. فیلم هم سُرایان، مهم ترین فیلم در کارنامهٔ بازیگری وی به شمار می رود که به خاطر آن نامزد جایزه سزار بهترین بازیگر مرد شد. پسرش آرتور هم یک کارگردان تئاتر در شهر پاریس بوده و چند فیلم را هم با پدرش بازی کرده است. خیلی او را از نظر چهره و نوع بازی شبیه پدرش می دانند.

فرزندان بازیگران مشهور دنیا چه میکنند + تصاویر





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: فرزندان بازیگران مشهور دنیا چه میکنند + تصاویر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1768
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 1 شهريور 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی