.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
چه رنگ مویی به صورتتان می آید

رنگ مو برای پوست سبزه

رنگ مو برای پوست تیره

رنگ مو مناسب با رنگ چشم هایتان

چه رنگ مویی به صورتتان می آید

رنگ مو برای چشم های قهوه ای

رنگ مو برای چشم های رنگی

هایلایت مو



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 620
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 1 شهريور 1395
.
 

گرانقیمت ترین کت و شلوار مردانه دنیا بر تن نخست وزیر هند

کتاب گینس محل ثبت ترین های دنیاست و این بار نام نخست وزیر هند به عنوان یکی از رکورد داران این کتاب منتشر شد. آقای نخست وزیر با داشتن یک کت و شلوار نایاب دارنده گرانقیمت ترین کت و شلوار جهان شناخته شد .این کت و شلوار که «ناریندرا مودی» نخست وزیر هند در هنگام سفر باراک اوباما به این کشور در سال 2015 به تن کرده بود در همان سال در یک حراجی به قیمت 650 هزار دلار فروخته شد. این کت وشلوارکه در راههای طلایی رنگ آن نام «مودی» نوشته شده است به عنوان رکوردارگرانترین کت وشلوار درگینس به ثبت رسید. این در حالی است که استفاده نخست وزیر هند از این کت وشلوار در سال گذشته اعتراض های زیادی در پی داشت .

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه به قیمت 650 هزار دلار برتن نخست وزیر هند

کت و شلوار مردانه

گرانقیمت ترین کت و شلوار مردانه دنیا فروخته شد

 احزاب مخالف دولت هند معتقد بودند استفاده از این کت و شلوارگرانقیمت از سوی نخست وزیر با سخنانش در باره حمایت از فقرا و بهبود زندگی کشاورزان منافات دارد.
گفته می شود درآمد حاصل از فروش این کت وشلوار برای پاکسازی رود گنگ به کار رفته است .



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 902
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 1 شهريور 1395
.

رازهای ست کردن شلوار جین با کفش

زمانی که قصد ست کردن کفش و شلواری را دارید باید به جنس و فرم شلوار دقت کنید. به عنوان مثال همه شما می دانید که نمی توان کفش کتونی را با شلوار پارچه ای رسمی ست کرد!! شلو.ار لی (جین) هم همینطور. پس برای دانستن اصول مهم انتخاب کفش ست شلوار جین ادامه مطلب را از دست ندهید.

راهنمایی ها

1)  به رنگ پارچه جین توجه کنید. هرچه پارچه جین رنگ تیره تری داشته باشد، شلوارهای جین شیک تر به نظر می رسند.

2) توجه داشته باشید که پارچه های جین پارچه های کلفت و سنگینی هستند، و باید با کفش هایی که وزن سنگینی دارند ست شوند مثلا، با کفش های چرمی.

ست شلوار جین

3) شلوارهایی که رنگ آبی تیره و یا سیاه دارند با کفشهای تابستانی چرمی و کفش های سبک مری جین می توانند برای یک مهمانی شب بسیار مناسب باشند.

4) پوتین یا کفش های راحتی را برای هوای سرد انتخاب کنید ، و سعی کنید برای شیک شدن جوراب ها را با کفش هماهنگ و ست کنید یا از ترکیب رنگی استفاده کنید که مکمل لباس های بالا تنه شما باشد تا بتوانید تضاد ایجاد کنید.

5) چکمه های کابوی و یا چکمه های زیر زانو را می توانید با شلوار های لی دم پا گشاد بپوشید. گشادی دم پای شلوار اجازه می دهد تا روی چکمه یا پوتین را به خوبی بپوشاند. گذاشتن شلوارهای جین تنگ داخل چکمه یا پوتین ظاهری خوبی ندارد و راحت نیستند.

6)از رنگ ها لذت ببرید. هر کفشی و با هر رنگی می تواند با شلوار لی ست شود. رنگ کفش خود را با رنگ لباس های بالاتنه خود و یا با نوع شلوار جین خود هماهنگ کنید.

7) راحت باشید. کفش های ورزشی مثل کفش های دو ، کفش های پیاده روی ، و کفشهای راحتی به دلیل جذبه ای که دارند بسیار مورد توجه قرارگرفته اند و به عنوان مکمل شلوارهای جین محسوب میشوند. نوع جوراب ها اختیاری است. ولی برای اینکه متعادل تر به نظر برسید آنها را با شلوارهای بلند بپوشید.

توصیه ها و هشدارها

وقتی کفش چرم شما در باران و یا در گل کثیف شده باشد اجازه دهید تا لکه های آب را هوا خشک کند و برای خشک کردن آنها از منابع گرمایی استفاده نکنید چون این کار باعث خشک شدن چرم و خراب شدن کفش خواهد



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 30 مرداد 1395
.

مانتو چاپ دار ملکه های خوش تیپ در تهران

معضل بی توجهی به پوشش و انتخاب مانتوهای پشت چاپ دار توسط زنان ایرانی

«keep calm and carry on» احتمالا این عبارت برای شما آشنا باشد و اگر بر روی مانتوهای دخترانه و تیشرت های پسرانه آن را ندیده باشید، حتما در شبکه های اجتماعی با موج طنز آن روبه رو شده اید؛ اما احتمالا ندانید که این عبارت تاریخچه ای به قدمت جنگ جهانی دوم دارد. مثل هر مدِ تازه واردی که بدون شناخت وارد کشور می شود و سریع فراگیر می شد، این مد و لباس هم خیلی زود پخش شد تا جایی که im queen بر تن پسرها نشست و king شد طرح روی مانتوهای دخترانه. حالا اصل این جمله یعنی چه و از کجا آمده است؟ آیا این جمله هم مثل هزاران عبارات لاتین است که بدسلیقگیِ برخی آن را مهمان لباس ها ما کرده یا پشت آن قصه ای وجود دارد؟
مانتو چاپ دار

مانتو چاپ دار و تی شرت ملکه ها

«kcco» مخفف عبارتی است که این روزها روی لباس برخی دختر پسرهای تهرانی و حتی شهرستانی نقش بسته و اگر از هر کدام از آنها معنای این پیام را بپرسید، شاید خیلی معنی آن را به درستی ندانند. ماجرا از این قرار است که در دوران جنگ جهانی دوم، دستگاه تبلیغاتی دولت انگلیس مجموعه ای پوستر طراحی و توزیع می کند که در آنها پیام هایی از طرف جورج ششم پادشاه این کشور، با هدف روحیه دادن به مردم و سربازانِ در حال جنگ حک شده است. بالای این پوسترها هم به نشانه پادشاه انگلیس، عکس یک تاج سلطنتی طراحی شده است. پوسترهای اول و دوم این مجموعه پوستر 20تایی چاپ و در سطح گسترده ای هم توزیع می شود؛ اما سومین پوستر این مجموعه هیچ وقت رسانه ای نمی شود؛ چرا که برای زمانی پیش بینی شده بود که خاک انگلیس اشغال شده باشد تا این پوستر به سربازان روحیه برای ادامه دادن بدهد. پوستری که روی آن نوشته شده بود:«آرام باشید و ادامه دهید.»
پوستر اول و دوم این مجموعه با این پیام ها:«آزادی در خطر است، با هرچه می توانید از آن دفاع کنید.» و «شجاعت شما، خوشرویی شما و ثبات قدم شما برای ما پیروزی می آورد.»

تاج روش مانتوها

تاج روش مانتوهای پشت چاپ دار

سالها بعد زن و شوهری که در یک کتابفروشی کار می کردند، یکی از این پوسترها را در جعبه ای از کتابهای قدیمی پیدا می کنند و از آن خوششان می آید. آنها پوستر را قاب کرده و روی دیوار کتابفروشی خود نصب می کنند. در سالهای بعد آنها فهمیدند که مشتریان هم به این پوستر علاقه مند هستند و برخی می خواهند آن را بخرند، پس شروع به چاپ از روی این پوستر کردند.از سال 2000 به بعد این پوستر به طرز چشمگیری در دنیا معروف می شود و اخبار تلویزیونی و مقاله های مطبوعات این جمله را نقل می کنند. رواج این پوسترها به نحوی بود که جمله اول آن نوشته می شد و بقیه آن به سلیقه فرد بستگی داشت. مثلا می توانی بنویسی آرام باش و قهوه بخور یا آرام باش؛ امروز تولد من است، آرام باشید من یک ملکه هستم و غیره.

الان با گذشت سال ها از این اتفاق، هنوز تب «آرام باشید» پایین نیامده و در دنیا طرفداران خود را دارد. جالب است بدانید حتی سایتی با همین عنوان وجود دارد که این امکان را به مشتری های خود می دهد که روی هر کالایی به سلیقه خود جمله مورد نظرش را بعد از «آرام باش» حک کند.
مانتوهای پشت چاپ دار

مدل مانتوهای پشت چاپ دار 

مانتوهای عجیب و غریب از کجا وارد ایران می شوند؟

سالهاست که از رواج این مد در اروپا می گذرد و موج آن تازه به کشور ما رسیده است. طبق گفته یک تولیدکننده مانتو، در روزهای پایانی سال گذشته تمام این مانتوها وارداتی بودند که بعد از مدتی در بازار با اقبال روبه رو شدند. تولیدکنندگان هم با توجه به ذائقه مردم، محصولات خود را بر این اساس سمت و سو دادند و پس از مدتی خود هم شروع به تولید کردند و هر کدام به سلیقه خود جمله روی مانتوها، را عوض کردند و در این میان برخی جمله اصلی را حذف و queen و king را به فرض آخرین مد اروپا روی لباس ها حک کردند و برخی هم هم با خیال ملکه و شاهزاده بودن این لباس ها را بر تن کردند! برای همین بعید نیست روی تیشرت های مردانه هم کلمه «ملکه هستم» را ببینید. باز هم به گفته یکی از تولیدکنندگان، از دلایلی که این مانتوها شایع شده اند، عدم برخورد جدی و ممیزی برای تولیدکنندگان است. پیش از این اداره کل اماکن عمومی نیروی انتظامی نسبت به تولید چنین لباس هایی واکنش نشان می داد؛ اما الان با توجه به بلند بودن این مانتوها و همچنین حساسیت روی مقوله گشت ارشاد، نظارت و سختگیری کمتری روی این تولیدکنندگان اعمال می شود همین باعث می شود در خیابان ها با مانتوهایی شبیه به بیلبوردهای تبلیغاتی روبه رو شویم. مانتوهایی که با هزینه های ناچیزی، صاحبان خود را ملکه می کنند!



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 908
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : پنج شنبه 28 مرداد 1395
.

ست کردن لباس تابستانی با شلوار سفید

شلوار سفید لباس مورد علاقه خوش پوش ها در فصل تابستان است. دلیلش هم مشخص است:سه ماه گرم در پیش رو است و شلوار سفید بهترین گزینه در مهمانی ها برای ست کردن با بلوزهای مختلف است.

اما لزومی ندارد درمورد قوانین دنیای مد نگران باشید. ما می دانیم که می توانیم تمام قوانین مد را بشکنیم. هروقت که می خواهید شلوار جین سفید خود را بپوشید و ظاهر شیکی داشته باشید. در عکس های زیر می توانید چند نمونه از ست های زیبا با شلوار سفید را مشاهده کنید. اجازه ندهید بعضی قوانین اعتماد به نفس شما را بگیرد یا مانع خوش پوشی تان شود!

 شلوار سفید

شلوار سفید یکی از بهترین انتخاب ها در تابستان است

خیلی روش های ساده و جالبی برای ست کردن شلوار جین سفید هست. شما تقریبا اکثر جاها می توانید آنها را بپوشید و تنوع تیپ های جالبی با آن درست کنید. شلوار سفید کتان هم این روزها طرفدار زیاد پیدا کرده و برای این فصل عالی است.حال می توانید در عکس های زیر ست های مورد علاقه تان را پیدا کرده و ایده بگیرید.

تصاویری از ست کردن لباس تابستانی با شلوار جین 

 شلوار سفید

نحوه ست کردن لباس های تابستانی با شلوار سفید

شلوار سفید

عکس ست کردن لباس های تابستانی با شلوار سفید

شلوار سفید

تصویری از ست کردن لباس های تابستانی با شلوار سفید

 شلوار سفید

 پیشنهادهایی برای ست کردن شلوار سفید با لباس تابستانی



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 966
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : پنج شنبه 28 مرداد 1395
.
 

انتخاب گردنبند با توجه به یقه لباس

زنان در سبک پوشش خود ملزم به رعایت ظرافت هایی هستند تا ظاهر آنها زیباتر و هوشمندانه تر از آن چیزی که هست به نظر برسد. بویژه اگر قرار باشد این ترفند را با به کارگیری جواهرات و لباس های مجلسی در یک مهمانی مهم به کار بگیرید و دیگران را تحت تاثیر حسن سلیقه خود قرار دهید.

برای همین زیورآلات شما باید با در نظر گرفتن لباس تان انتخاب شوند تا ضمن مطابقت با شکل یقه لباس، جلوه ای زیباتر به ظاهر شما ببخشد. پس بخوانید که با هر فرم یقه چه گردنبندی مناسب تر است.

یقه گرد:

این نوع یقه که در طراحی بسیاری از لباس های مهمانی و شومیزها به کار می رود را حتما با انتخاب گردنبندهایی که زنجیر آنها کمی پایین تر از گردن قرار می گیرد هماهنگ کنید.اما زنجیر آن هر چه ساده تر و در عوض آویز این گردنبند هر چه تو در تو و شلوغ تر باشد زیبایی یقه لباستان را چشمگیرتر خواهد کرد.

یقه بسته:

لباس هایی که بالا تنه آنها ساده و یقه هایی بسته دارند را باید با گردنبندهای ظریف و بلند هماهنگ کنید که تا روی لباستان بیفتد و فاصله مناسبی تا یقه تان داشته باشد. توجه کنید که سلیقه شما در انتخاب زنجیر های بلند به هر چه زیباتر شدن ظاهر لباستان کمک خواهد کرد. از طرفی گردنبند هایی با زنجیرهای کلفت و مدال های بزرگ دارند هیچ وقت انتخاب خوبی نخواهد بود.

یقه هفت:

این مدل یقه مناسب ترین طرح برای استفاده از گردنبندهایی با آویز بلند است. بویژه اگر با سنگ های ظریف و زیبا طراحی شده باشد و یقه شلوغ یا ساده لباستان را پوشش دهد. البته اگر نوارهای کنار یقه شما سنگی یا گلدوزی شده، بهتر است گردنبندهای ساده تری را برای همراهی با یقه لباس خود انتخاب کنید.

یقه لباس

یقه شلوغ:

این نوع لباس با این سبک یقه تنها موردی است که استفاده از گردنبند با آن ممنوع است. چون در این مواقع هر گردنبندی در شلوغی یقه شما گم خواهد شد. پس بهتر است نبود گردنبند را با یک

گوشواره زیبا پر کنید.

یقه قایقی:

در تزئین این نوع یقه لباس ها هیچ وقت سراغ گردنبندهای آویزدار بلند و شلوغ نروید. در عوض زنجیرهای کار شده به شکل گل و سنگ که به صورت بیضی روی گردن قرار می گیرند پوشش خوبی به یقه باز لباستان داده و آن را چشم نوازتر می کند.



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1841
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : پنج شنبه 28 مرداد 1395
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی