.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


روش های پیدا کردن سایز سوتین و کرست

 

سایز سوتین و کرست را چگونه بدست آوریم؟ بسیاری از خانم ها و دختران در هنگام خرید سوتین نمی دانند باید چه سایزی را برای خود انتخاب کنند. سایت سماتک در این مطلب راه پیدا کردن سایز سوتین شخصی را برایتان بیان خواهد کرد.

 

سوال : من چگونه می توانم سایز سوتین را که باید بپوشم را تعیین کنم ؟ اگر لباس زیرتان شما از جایشان جابجا می شوند و یا اگر پهنای آن شما را نا راحت می کند، انتخاب های شما بر اساس سایزتان نیست.

 

سندی سیمون از فروشگاه اسمیت در نیویورک و نیو جرسی می گوید اگر شما در فروشگاه امکان پرو ندارید، می توانید سایز های مناسب خود را در خانه به دست آورید.

 

در اینجا روشی که شما برای اندازه گیری نیاز دارید شرح داده شده است: سایز بند و سایز فنجانی. برای پیدا کردن سایز مناسب خود به یک آینه و متر نواری نیاز دارید.

 

سایز بند:

با متر نواری دور قفسه ی سینه ی خود را اندازه بگیرید، این اندازه گیری باید از زیر سینه ها باشد. مطمئن باشید که نوار کاملا صاف باشد تا بیشترین عدد ممکن را نشان دهد. اگر عدد به دست آمده یک عدد زوج بود به آن 4 اینچ اضافه کنید و اگر عدد به دست آمده یک عدد فرد بود به آن 5 اینچ اضافه کنید. (بنابراین اگر عددی که شما اندازه گیری کردید 32 اینچ باشد سایز بند شما 36 است و اگر عدد به دست آمده 33 باشد سایز بند شما 38 است.)

 

سایز فنجانی:

این بار متر نواری را روی قسمت برامده سینه خود قرار داده و قفسه ی سینه را اندازه گیری کنید. مطمئن شوید که متر روی پوستتان حفره ایجاد نکرده باشد. اختلاف عددی را که در اینجا به دست آمده و عدد سایز بند را به دست آورید. اگر این اختلاف 1 اینچ بود سایز فنجانی شما A، اگر 2 اینچ بود B، اگر 3 اینچ بود C، و اگر 4 اینچ بود D است. برای مثال اگر اگر سایز بند شما 36 و این اندازه گری عدد 38 را نشان می داد سایز فنجانی شما B است.

 



:: موضوعات مرتبط: , , , , گوناگون , , , , ,
:: برچسب‌ها: روش های پیدا کردن سایز سوتین و کرست ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 10 مهر 1395
.

سلام

کانال تفریح و سرگرمی حصار جوک با مطالبی همچون جوک های جدید و معما و چیستان خیلی بازدید داشته توصیه میکنم عضوش بشید .

 

hasarjok@



:: موضوعات مرتبط: , , , , , , , , , , , , , , , , , پوشاک , لباس عروس , لباس مجلسی , لباس کودک , ,
:: برچسب‌ها: کانال تلگرام , کانال جوک تلگرام , کانال سرگرمی معما چیستان جوک تلگرام ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : جمعه 9 مهر 1395
.

آکواریوم در قلب آشپزخانه

نقش آشپزخانه برای ایجاد و حفظ تندرستی اهمیت فراوانی دارد چون غذایی که می پزیم و می خوریم سبب ادامه حیات می شود. آشپزخانه (قلب) خانه است. همچنین به خاطر تغذیه جسمی و روحی مهم ترین محل در هر خانه است. علی الخصوص برای شخصی که به پخت و پز در خانه می پردازد و کلا برای خانم خانه دار جنبه حیاتی دارد تا کار پخت و پز را با کمترین آشفتگی و در حدی آرام انجام دهد. هرگونه مداخله آزاردهنده بر جریان انرژی بر آشپز تاثیر می گذارد.

مقداری انرژی شخصی هر کدام از ما به توانایی مان در جذب مواد از غذا بستگی دارد و در صورتی که محیط آشپزخانه به هم ریخته و نامرتب باشد، انرژی ها شدیدا کاهش می یابد. در مقابل، برای تحریک جریان پایدار انرژی، آشپزخانه باید تمیز، مرتب و به دور از انباشتگی بوده و دارای فضای زیاد و نظم و سیستم ذخیره سازی خوبی باشد.

آشپزخانه نبض خانه را کنترل می کند. اگر این اتاق مشخصات بارزی چون سادگی داشته باشد، این خصوصیات در هنگام تهیه غذا و نحوه پخت بر ساکنین خانه تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم است.

اگر به دنبال یک خلاقیت در دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود هستید، احتمالا این دکوراسیون شما را شگفت زده خواهد کرد. فضای آشپزخانه خود را با پرکردن کابینت های زیرین اجاق گاز از ظرف و ظروف و وسایل آشپزخانه بیهوده پر نکنید.

یک طراح دکوراسیون هلندی (روبرت کولنیک) یک مدل آشپزخانه مدرن و زیبا را طراحی و پیاده سازی کرده است. معمولا از فضای خالی زیر میز اپن آشپزخانه بعنوان کمد و کابینت بهره برده میشود و در تعداد کمی از موارد از فضای زیر میز اپن برای جنبه های تزیینی و دکوری استفاده میشود.

آشپزخانه

آکواریوم در قلب خانه آشپزخانه


آشپزخانه

آشپزخانه ای زیبا با طرح آکواریوم

این شکل از آکواریوم ها، همانگونه که می دانید، یک نمای L شکل مخفی را ایجاد می کند که نه تنها فضای کابینت و قفسه را از آن خود میکند و لوله کشی برای سینک روی سکو دارد، بلکه می توان با فشار یک دکمه که در سکوی آشپزخانه (قسمت بالایی آکواریوم) درنظر گرفته شده، آن را خالی و تمیز کرد.

آشپزخانه
با وجود عجیب و غریب بودن، این آکواریوم دقیقا بر یک طراحی خیره کننده در آشپزخانه تان تکیه می کند. حالا چه کسی می تواند بگوید این فضا برای زندگی ماهی ها و دیگر خوردنی های دریایی مناسب نیست؟ کیست که بگوید نمی توانید یک منبع ثابت ازغذای تازه دریایی داشته باشید؟ اگر بتوانید ترتیب چنین فضایی را برای خانه تان بدهید، خوراک دریایی وعده های غذایی تان جور می شود. در ضمن ساخت چنین اکواریوم زیبایی توجه هر بازدید کننده ای را به خود جلب می کند.

آشپزخانه

آشپزخانه ای زیبا با طرح آکواریوم

آشپزخانه ای با طرح آکواریوم + تصاویر



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: آشپزخانه ای با طرح آکواریوم + تصاویر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 826
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 10 شهريور 1395
.


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: دختر نوه رضا شاه مدلینگ لباس شد + تصاویر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 840
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 2 شهريور 1395
.

گرانقیمت ترین خانه دنیا کجاست و چه قدر می ارزد؟

در سرتاسر دنیا و در مناطق مختلف آب و هوایی ویلاهای زیبا و مجللی ساخته شده اند که در میان انها برخی جزو ترین ها هستند که از لحاظ قیمت ، مساحت و امکانات دسته بندی می شوند اما همیشه یک بهترین وجود دارد که تمام گزینه ها را در کنار هم درخود جای داده باشد درست مثل ویلایی که متعلق به پادشاه بلژیک بوده است. 

گرانقیمت ترین خانه دنیا

عکس قدیمی از گرانقیمت ترین خانه دنیا

معرفی گرانقیمت ترین خانه دنیا به ارزش 860 میلیون یورو

این ویلا گرانقیمت ترین ویلای جهان است که با مبلغی باورنکردنی برای فروش گذاشته شده است. گرانقیمت ترین ویلای دنیا در جنوب فرانسه واقع شده است . این ویلا که 860 میلیون یورو قیمت گذاری شده است در حال حاضر متعلق به سوزان مارنیر و یکی از اعضای خانواده Grand Marnier می باشد. این خانه مجلل در یک دوره تقریبا 40 ساله متعلق به لئوپارد دوم، پادشاه بلژیک بوده است.

تصاویر منتشر شده از این ویلای بزرگ به خوبی نشان می دهد که فضای مختص باغ آن با طراحی منحصربه فردی تکمیل شده است. محوطه ای که به چمن کاری و باغچه اختصاص داده شده است حدود 30 هزار مترمربع است که 20 گلخانه برای پرورش گیاهان گرمسیری در آن واقع شده است. این ویلا 10 اتاق خواب با دکوراسیونی مجلل دارد که تمام انها در یک مسیر به یک استخر بزرگ منتهی می شوند.

تصاویر نمای بیرونی گرانقیمت ترین خانه دنیا

نمای بیروی این خانه بزرگ با تلفیق رنگهای روشن سفید ، کرم و صورتی به رنگ گل رز زیباسازی شده است . پنجره هایی سرگرد که حس آرامش را به بیننده القا می سازد و بالکنی با ستون های گچبری شده بسیار زیبا که از فاصله ی دور هم قابل مشاهده است.

گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا ویلایی در فرانسه 

گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا

نمای بیرونی و محوطه چمن کاری شده گرانقیمت ترین خانه دنیا 

گرانقیمت ترین خانه دنیا

استخر بسیار بزرگ گرانقیمت ترین خانه دنیا

دکوراسیون داخلی مجلل و اشرافی گرانقیمت ترین خانه دنیا

همانطور که می توان تشخیص داد این ویلای بزرگ دکوراسیونی مجلل و اشرافی دارد . لوازم و تزیینات این خانه قیمت هایی میلیون یورویی داشته و همگی انها از بهترین مراکز خرید فرانسه و ایتالیا خریداری شده اند. تصاویری از داخل گرانقیمت ترین ویلای جهان را در ادامه مشاهده می کنید.

گرانقیمت ترین خانه دنیا

نمایی از معماری داخلی گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا

چیدمان شیک با لوازم لوکس گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا با تزیینات اشرافی دیوارها 

 گرانقیمت ترین خانه دنیا

مبلمان و پرده های فرانسوی اتاق پذیرایی گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا

دکوراسیون داخلی مجلل گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا

گرانقیمت ترین خانه دنیا و بزرگترین ویلای جهان

گرانقیمت ترین خانه دنیا با دکوراسیون داخلی اشرافی



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: گرانقیمت ترین خانه دنیا با دکوراسیون داخلی اشرافی ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 677
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 2 شهريور 1395
.

 در زیر به برخی از روشهای کاربردی جهت تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی می پردازیم.

مقالات بسیاری جهت تشخیص و خرید عطر و ادکلن (ادوکلن) اصل از تقلبی و تفاوتهای آن در سایت ها و شبکه های اجتماعی موجود است و ما بسیاری از آن ها را مطالعه نموده و ذکر چند نکته در مورد آن ها را ضروری می دانیم:

 

مقالات بسیاری جهت تشخیص و خرید ادکلن (ادوکلن) و عطر اصل از تقلبی و تفاوتهای آن در سایت ها و شبکه های اجتماعی موجود است و ما بسیاری از آن ها را مطالعه نموده و ذکر چند نکته در مورد آن ها را ضروری می دانیم:

نکته ی اول:نخست آنکه فروشگاه های معتبر و فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن به عنوان واحدهایی که سالهاست در زمینه ی عطر و ادکلن فعالیت دارند، اعلام می کنند که هیچ فرمول خاص و ثابتی در رابطه با تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی وجود ندارد.

نکته ی دوم:بسیاری از این روش ها و فرمول ها قدیمی و پیش پا افتاده است و بسیاری از عطرهای تقلبی امروزی تمامی این نکات را لحاظ کرده اند.

نکته ی سوم:باوری که به غلط در بین مردم و متاسفانه برخی از همکاران ما جا افتاده این است که عطر اصل عطری است که ماندگاری بسیار بالایی دارد و حداقل یک یا دو روز روی بدن شما می ماند که می توان گفت چنین چیزی اصلا صحت ندارد.

همانگونه که در مقالات قبلی نیز اشاره نموده ایم عطر ها به چند دسته تقسیم می شوند:

این دسته بندی به ترتیب درصد اسانس و ماندگاری است، در این دسته بندی Perfum (پرفیوم) بیشترین ماندگاری و درصد اسانس را دارد، نکته ای که باید در نظر داشت این است که ماندگاری Perfum در حدود 5 الی 7 ساعت است پس توقع اینکه یک عطر 1 یا 2 روز بر روی تن شما بماند شاید منطقی نباشد و این مساله برای تشخیص عطر اصل از تقلبی روش مناسبی نیست.

در ضمن ماندگاری عطر یک امر کاملا نسبی است و به عوامل زیادی مثل جنس پوست، متابولیسم بدن، رنگ پوست شما و… بستگی دارد.

نکته ی چهارم:از دیگر باورهای غلط این است که عطر اصل دارای لیبل وزارت بهداشت باشد، این مساله تصور اشتباهی است، چرا که خیلی از عطر ها که به صورت مسافری و پروازی به داخل کشور می آیند ادکلن اورجینال و اصل هستند تفاوت عطر برچسب دار (لیبل دار) و بدون لیبل تنها در قیمت آن است و قاعدتا عطر لیبل دار گران تر است. (البته باید این نکته را در نظر داشت که خرید اجناسی که از راه های قانونی وارد کشور شده امری پسندیده و مطمئن تر است.)

بطور مثال برند Chanel کلا دارای برچسب (لیبل) نبوده و همه ی عطرهای آن بدون برچسب در بازار موجود است.

اما سوال مهم:اگر برای خرید ادکلن اصل، دیدیم که عطری لیبل وزارت بهداشت و طرح شبنم دارد آیا از اصل بودن آن مطمئن باشیم؟

پاسخ:بله، اگر عطری دارای برچسب (لیبل) وزارت بهداشت و طرح شبنم حقیقی باشد 100% اصل (اورجینال) است.

در این بخش سعی نموده ایم حاصل تجربیات خودمان را بصورت خلاصه و کاربردی جهت تشخیص عطر و ادکلن های تقلبی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

عطرهای تقلبی به 3 دسته تقسیم می شوند:

خرید عطر

دسته ی اول:شاید واژه کپی برای این دسته مناسب تر باشد چون این عطر ها کاملا قانونی و بهداشتی تولید می شوند، کمپانی هایی مثل Rio,Smart,Ajmal و… فرمول ساخت عطرهای معروف را خریداری نموده و آن را با هزینه ی بسیار کمتری تولید می کنند و به بازار عرضه می نمایند، این عطر ها کاملا قانونی می شوند و بیشتر برای مصرف کشورهای جهان سوم و اشخاصی که قدرت خرید عطر اصل (اورجینال) را ندارند روانه ی بازار می شوند. ما با این دسته مشکلی نداریم چرا که اصولا این کمپانی ها به دنبال تقلب نیستند و نام خود را هم بر روی جعبه و هم بر روی شیشه درج می نمایند و به راحتی قابل تشخیص می باشند.

دسته ی دوم:عطرهایی هستند که تقلبی می باشند ولی به راحتی قابل تشخیص اند.
با چند روش ساده تقلبی بودن این عطر ها نمایان می شود:

1) حروف درج شده بر روی شیشه و جعبه ی این عطر ها معمولا برجسته نیست و با کمی دقت تفاوت بین فونت ها قابل تشخیص است.

ادکلن

2) درب شیشه ی این عطر ها کیفیت بسیار پایینی دارد و معمولا پلاستیکی است و اگر ناخن خود را بر روی آن بکشید رنگ آن می ریزد.

ادکلن اورجینال

3) شیشه این عطر ها کیفیت و شفافیت عطر اصل را ندارند و اگر آن ها را در نور نگاه کنید به راحتی رگه های آن قابل مشاهده است. البته این امر مشروط به این است که شما حداقل 10 عطر اصل را در نور مشاهده کرده باشید و آنجاست که تفاوت را احساس خواهید کرد.

ادکلن اصل

4) اخیرا بر روی موبایل ها نرم افزاری نصب می شود به نام Scanner، که از طریق اینترنت کار می کند، این نرم افزار بارکد عطر ها را اسکن نموده و پس از اندکی جستجو نام عطر، نام کمپانی و مشخصات عطر مورد نظر را به شما نمایش می دهد و شما می توانید از صحت بارکد آن اطمینان پیدا کنید.

عطر

5) بوی الکل:معمولا این عطر ها بوی الکل می دهند، بزرگ ترین و بد ترین عیب یک کمپانی عطر سازی این است که از عطر آن کمپانی بوی الکل استشمام شود و این یک ننگ بزرگ است، پس هرگاه از بوی الکل استشمام کردید در تقلبی بودن آن شک نکنید.

نکته:نگران فاسد بودن عطر ها نباشید نخست اینکه عطر ها بین 5 تا 12 سال تاریخ انقضا دارند و عطرهای فاسد دو رنگ می شوند و روی عطر ها لایه ای روغن نقش می بندد.

دسته ی سوم:عطرهایی که تقلبی هستند و به راحتی قابل تشخیص نمی باشند.

مهم ترین رقیب ما در تشخیص عطرهای تقلبی از عطر اصل، عطرهای این دسته می باشند چرا که این عطر ها به صورت بسیار حرفه ای و ماهرانه تولید می شوند و در برخی از موارد هیچ یک از روشهای بالا کمکی به ما نمی کند پس چگونه از خرید خود مطمئن باشیم؟

1) حتما قبل از خرید عطر مورد نظر خود را در اینترنت Search کنید و عکسهای آن را ببینید، مثلا اگر قصد خرید عطر Dior Homme Intense را دارید به سایت دیور رفته و عکسهای این عطر را با دقت نگاه کنید، هنگام خرید عطر مورد نظر را با عکس مقایسه کنید.

اما یک نکته را هرگز فراموش نکنید، برخی از کمپانی ها هرازگاهی بسته بندی عطر ها و حتی طراحی شیشه ی آن را تغییر می دهند به طور مثال عطر Dior Adict زمانی با جعبه ی آبی تولید می شد اما الان با جعبه ی سفید تولید می شود.

2) در هنگام خرید حتما 5 نکته ی بالا را لحاظ کنید و توجه داشته باشید که سلفون، جعبه، درب شیشه و خود شیشه بهترین روش برای تشخیص عطر اصل از تقلبی است.

3) اگر عطر مورد نظر را قبلا داشته اید و استفاده کرده اید کار ساده تری دارید چرا که با تست کردن آن و کمی دقت می توانید تفاوت را تشخیص دهید.

4) از فروشگاههای معتبر خریداری کنید و حتما پس از خرید، فاکتور با مهر فروشگاه دریافت نمایید.

راهنمای خرید عطر و ادکلن اصل (عطر اورجینال) و تشخیص تقل



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 737
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 1 شهريور 1395
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی