.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت



:: موضوعات مرتبط: , , , , , , , , , , , , , پوشاک , لباس عروس , لباس مجلسی , لباس کودک , مدل مانتو , آرایش و زیبایی , کیف و کفش , طلا و جواهرات , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 959
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 28 مهر 1395
.

سلام

دوستان اگه میخواهید به یک کانال خوب تلگرام بپیوندید به عکسهای زیر نگاه کنید

 



:: موضوعات مرتبط: , , , , , , , , , , , , , , , , , لباس عروس , لباس مجلسی , لباس کودک , مدل مانتو , ,
:: برچسب‌ها: کانال تلگرام , کانال جوک تلگرام , کانال سرگرمی معما چیستان جوک تلگرام ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 969
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : پنج شنبه 22 مهر 1395
.

سلام

کانال تفریح و سرگرمی حصار جوک با مطالبی همچون جوک های جدید و معما و چیستان خیلی بازدید داشته توصیه میکنم عضوش بشید .

 

hasarjok@



:: موضوعات مرتبط: , , , , , , , , , , , , , , , , , پوشاک , لباس عروس , لباس مجلسی , لباس کودک , ,
:: برچسب‌ها: کانال تلگرام , کانال جوک تلگرام , کانال سرگرمی معما چیستان جوک تلگرام ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : جمعه 9 مهر 1395
.

زشت ترین کفش دنیا انتخاب شد

یکی از برندهای شناخته شده در تولید کفش و صندل توانست زشت ترین کفش دنیا را تولید کند .برند Ugg که در زمینه تولید انوع مختلف کفش فعالیت دارد همکاری هایی را با شرکت Teva انجام داد و بر اساس آن «زشت ترین کفش» و «زشت ترین کفش ساخته شده در طول تاریخ» را تولید کرد.به گفته کارشناسان و بر اساس نظرسنجی های انجام شده در شبکه های اجتماعی، صندل های ساخته شده توسط این شرکت که از خز پوشیده شده اند عنوان زشت ترین کفش دنیا را از آن خود کرد.

زشت ترین کفش دنیا

مدل زشت ترین کفش دنیا 

 

محصول دیگر این شرکت توانست نام خود را در لیست زشت ترین کفش های دنیا قرار دهد یک صندل تابستانی بود که به شکل نیم چکمه ساخته شد.

زشت ترین کفش دنیا

«وندی یانگ» سخنگوی شرکت Deckers از بزرگترین تولیدکنندگان کفش گفت:«هر دو برند مذکور محبوبیت زیادی نزد مردم دارند و تاکنون مدل های زیادی روانه بازار کرده اند. ولی این نکته بسیار جالب است که دو شرکت مذکور زشت ترین کفش های دنیا را عرضه کردند».

زشت ترین کفش دنیا

لازم به ذکر است شرکت Ugg پیش از این یک چکمه چرمی بسیار محبوب روانه بازار کرده بود که در یک بررسی مشخص شد در سال 2015 از هر چهار زن بریتانیایی یک نفر آن را مورد استفاده قرار داده است. ولی صندل های جدید به طور کامل محبوبیت این شرکت را از بین برد. البته این صندل های زشت قیمت چندان ارزانی ندارند. صندل معمولی این شرکت 175 دلار قیمت گذاری شده است و مدل نیم چکمه آن نیز با قیمت 225 دلار فروخته می شود.

زشت ترین کفش , زشت ترین کفش تاریخ انتخاب شد



:: موضوعات مرتبط: کیف و کفش , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 755
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 3 مهر 1395
.

مد جدید کفش پاشنه بلند مردانه

چند وقتی است در فضای مجازی عکسی دست به دست می شود و نشان می دهد که پوشیدن کفش پاشنه بلند برای مردان، سوغات جدید شبکه های ماهواره ای و بنگاه های مد و فشن برای جوانان ایران است.

ظاهر و سرووضع آدم ها، ویترین فرهنگی یک جامعه است و افراد با پوشش خود شناخته می شوند. حالا وقتی این پوشش، خارج از عرف باشد، می تواند زنگ خطری برای این فرهنگ عمومی باشد. کفش پاشنه بلند مردانه هم یکی از این قسم پوشش های خارج از عرفی است که نه تنها در ایران که در همه جای جهان یک اختلال فرهنگی به حساب می آید. اول از همه سری می زنیم به راسته کفش فروشی های مردانه تا ببینیم این کفش ها جایی برای خود در ویترین مغازه ها باز کرده اند یا خیر؟

 جایگاه کفش پاشنه بلند مردانه در بازار

در بازار به دنبال کفش های پاشنه بلند مردانه گشتیم تا ببینیم این کفش ها در بین مدل های رنگارنگ و متنوع کفش های مردانه کجا قرار دارند؟ برای این کار هم به مراکز پخش عمده کفش های مردانه سر زدیم. هرچند این جست وجوی ما نتیجه ای نداشت و پاشنه بلندترین کفشی که پیدا کردیم بیشتر از 4 سانتی متر پاشنه نداشت، اما واکنش فروشنده ها و تولیدکنندگان کفش ها نسبت به سوال ما جالب بود. اکثر آن ها ابتدا سراغ کفش های پاشنه تخم مرغی مغازه هایشان می رفتند و می گفتند جوان ها کمتر از این ها استقبال می کنند و این مدل ها قدیمی شده است. یا کفش های پاشنه مخفی را به ما معرفی می کردند که علاوه بر بلندقد کردن در ظاهر پاشنه بلند خود را نشان نمی دهند. اما وقتی به آن ها گفتیم منظور ما دقیقا کفش های پاشنه بلندی است زنانه است در سایز و اندازه پای مردان، جا خورند!
این فروشنده که خود تولیدکننده کفش هم بود به ما گفت که غیرممکن است در ایران تولیدکننده این کفش ها باشد؛ چراکه نه تنها برای تولیدکنندگان داخلی سود ندارد که اصلا چنین قالب های کفشی در ایران نیست و تولیدی های اصیل هیچ وقت چنین کارهایی تولید نمی کنند :«به احتمال زیاد این کفش ها وارداتی هستند. البته زیر و کفه این کفش ها کاملا دخترانه هستند و رویه آن ها بزرگ تر و مردانه. من گمان می کنم که این حاصل اشتباه تولیدکننده است و از اول هم قصد داشته که کفش زنانه تولید کند؛ اما در محاسبات خود دچار اشتباه شده است. ناچار تولیدش را به بازار عرضه کرده است؛ وگرنه نه در کشور و نه حتی خارج از کشور چنین کفش هایی به صورت عمده تولید نمی شود.»

زنانه پوشی؛ اختلال هویت یا اختلال جنسی؟

رایج شدن پوشش زنانه برای مردان (و بالعکس) بحرانی است که روزبه روز بر وسعت آن افزوده می شود و شاید اگر روزی ابرو برداشتن برای مردان قبح داشت ،حالا کم کم مرزهای این قبح شکنی در حال جابه جا شدن است. بیشتر روانشناسان این مشکل را فرهنگی و حاصل از جامعه پذیری نارس می دانند. دکتر بهمنی روانشناس و آسیب شناس درباره این مشکل می گوید:«بخشی از این مبدل پوشی نتیجه پیروی نابجا از مد است و بخشی هم به بحران هویت اجتماعی مربوط می شود. عده ای از این ها هم دچار اختلال هویت فردی هستند یعنی نقش جنسیتی آن ها خوب اتفاق نیفتاده است که البته این عده سهم کمتری را به خود اختصاص می دهند و این گونه نیست که همه افراد بحران هویت جنسی داشته باشند یا به اصطلاح ترنس باشند. وقتی یک رفتار نامتجانسی در یک سن مشخصی به ویژه دوران بلوغ شیوع پیدا می کند، لزوما به معنای اختلال جنسی در همه این افراد نیست و بهتر است این مقوله را بیشتر یک بحران هویت جمعی ب و یک مد ناپخته و نارس بدانیم که بیشتر از هر چیزی یک مشکل فرهنگی است.»
این آسیب شناس معتقد است ما در تعریف نقش های جنسیتی خوب عمل نکرده ایم و برای همین با مردانه و زنانه پوشی ها روبه رو هستیم. «متاسفانه الگوسازی جنسیتی ما در سنین و رده های پایین مشکل دارد. و خانواده ها، مدارس و رسانه ها هم در این زمینه کم کاری می کنند. این مسئله هم عمومی است و در همه جای دنیا هم وجود دارد و اکثرا دوران بلوغ اتفاق می افتد که در ایران ازلحاظ فرهنگی این مشکل بیشتر به چشم می آید. حل این مشکل هم ریشه ای است. باید نقش ها را درست تعریف کنیم و نقش های زن گونه را به دختران و نقش های مرد گونه را به پسران بیاموزیم. قصه ها و فیلم ها در این زمینه نقش مستقیم دارند. متاسفانه خانواده ها هم کم کاری می کنند و امروز دیگر پدر و مادرها پسر را به عنوان «مرد» بار نمی آورند.»

 

ماجرای کفش پاشنه بلند مردانه در ایران چیست؟



:: موضوعات مرتبط: کیف و کفش , ,
:: برچسب‌ها: ماجرای کفش پاشنه بلند مردانه در ایران چیست؟ ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 17 شهريور 1395
.

 انتخاب صحیح یک کیف زنانه می تواند در جذاب و شیک پوش بودن یک خانم تاثیرگذار باشد. اما باید در انتخاب کیف کمی حساسیت به خرج دهید و سعی کنید از کیف مارک دار  با کیفیت عالی استفاده کنید تا خیالتان از بابت جنس کیفتان آسوده باشد. پزشکان ارتوپد می گویند:«بهترین کیف برای خانم ها کیفی است که خالی باشد!» این توصیه آنها برای این است که وزن کیف تنها عاملی نیست که می تواند به بدن شما آسیب برساند، بلکه کیفی با جنس نامرغوب هم عامل دیگری است. پس تا می توانید کیفی سبک تر و باکیفیت را حمل کنید. ایده آل ترین و بهترین ویژگی برای خرید کیف زنانه، انتخاب مارک خوب و دوم کوچک بودن آن با وزن کم است که داخل آن حداقل چیزها قرار داده شده و به دور شانه یا کمر بسته شود. شما با خرید کیف مارک دار و سایز مناسب اندامتان می توانید صدماتی که کیف های نامناسب به بدن تان وارد می کنند را به صفر برسانید. 
6 گام تا انتخاب و خرید کیف زنانه 
1- در چه مناسبتی می خواهید از آن کیف استفاده کنید؟ توجه داشته باشید که از این کیف می خواهید در محل کار و برای خریدهای روزانه بهره برید و یا می خواهید در مهمانی استفاده کنید؟چرا که کیف هایی که برای مهمانی ها استفاده می شوند بسیار شیک، مجلل و از لبه های فلزی و یا طلایی ساخته شده است. 

2- بودجه خرید کیف را مشخص کنید از قدیم گفته اند هر چه قدر پول بدید آش می خورید! اما فراموش نکنید که کیفیت کیف های مارک را فدای خساست نکنید. 
3- چه رنگی را انتخاب می کنید؟ 



کیف زنانه استرادیواریوس مدل 3687011

کیف زنانه استرادیواریوس مدل 3687011



کیف زنانه استرادیواریوس مدل 3685011

کیف زنانه استرادیواریوس مدل 3685011

اگر قصد استفاده از این کیف در محل کار خود را دارید از رنگ های سیاه، قهوه ای و یا بژ استفاده نمایید. ولی اگر قصد استفاده از آن را در مهمانی دارید از رنگ های قرمز، صورتی و سیاه استفاده کنید چرا که این رنگ ها توجه را به خود جلب می کند. 
4- سایز مدنظرتان را انتخاب کنید اگر با خود لوازم زیادی حمل نمی کنید از کیف های پول کوچک استفاده کنید. البته شاید با توجه به حجم بدن خود نیاز به استفاده از کیف های بزرگ تر نیز داشته باشید. ولی جالب است بدانید که شرکت های برند، کیف های زنانه خود را طبق استاندارهای جهانی تولید می کنند، این نکته عامل دیگری است که از خرید کیف مارک دار احساس رضایت داشته باشید. 
5- به جنس کیف نیز توجه کنید همیشه از کیف هایی که از چرم طبیعی ساخته شدند توجه نداشته باشید، اگر قصد استفاده از کیف برای امور روزمره خود را دارید سعی کنید کیفی با مارک خوب خرید کنید تا ماندگاری زیادی برایتان داشته باشد و زمان طولانی تری از آن استفاده کنید. 
6- برای خرید به فروشگاه اینترنتی سر بزنید امروزه حضور و خرید از فروشگاه جای خود را به فروشگاه اینترنتی داده است. وجود مشغله‏های کاری و ترافیک و... ایجاب می کند که خرید اینترنتی در چارت کارهای روزانه قرار گیرد. از این رو به فروشگاه های اینترنتی که کیف مارک دار اصل به فروش می رسانند سربزنید و درمورد کیف مورد نیازتان تحقیق و خرید کنید. 
در پایان به 10 برند برتر کیف را معرفی کنیم تا به راحتی خرید کیف زنانه مارک دار و انتخاب خوبی داشته باشید:

  1. بالنسیاگا(Balenciaga)
  2. بربری(Burberry)
  3. شنل(Chanel)
  4. کوچ(Coach)
  5. فندی(Fendi)
  6. گوچی(Gucci)
  7. هرمس(Hermes)
  8. جوسی کوتور(Juicy Couture)
  9. مارک جاکوبز(Marc Jacobs)
  10. پرادا(Prada)

  

چند نمونه از مدل کیف های زنانه ماک دار



کیف زنانه برشکا مدل 96011

کیف زنانه برشکا مدل 96011



کیف زنانه برشکا مدل 9622

کیف زنانه برشکا مدل 9622



کیف زنانه برشکا مدل 9609

کیف زنانه برشکا مدل 9609



کیف زنانه برشکا مدل 9608



:: موضوعات مرتبط: کیف و کفش , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 863
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : شنبه 30 مرداد 1395
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی