پژو 2008 نسل جدید رونمایی شد! + تصاویر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
شرکت اتومبیل سازی فرانسوی پژو، اخیرا از نسل جدید پژو 2008 که در سال 2020 در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد، با ویژگی های منحصر بفردی رونمایی کرد!

 پژو 2008 نسل جدید رونمایی شد!

شرکت اتومبیل سازی فرانسوی پژو، یکی از بزرگترین شرکت های اتومبیل سازی و عرضه کننده به سرتاسر جهان می باشد که برای اولین بار در سال 1810 میلادی توسط خانواده پژو تاسیس شد و بعدها شروع به ساخت اتومبیل های منحصر بفرد خود نمود که بی شک این شرکت روند و فرآیند افزایشی و چشمگیری را در طول این سال ها در پی گرفته اند چرا که تجربه و محصولات این شرکت گویای آن هستند!

از این رو این شرکت بزرگ و شناخته شده اتومبیل سازی فرانسوی، با کشور عزیزمان ایران نیز همکاری های گوناگونی انجام داده است و امروزه شاهد مونتاژ چندین نسل از اتومبیل های این شرکت در ایران هستیم که دارای طرفداران بیش از حد خود می باشد. اما در میان تمام اتومبیل های پر طرفدار این شرکت می توان نسبت به سلایق و علایق مختلف، اتومبیل های گوناگونی را معرفی و بررسی نمود.

با این حال طراحی و سبک و سیاق پژو تنها متعلق به خود می باشد که این دلیل بر منحصر بفرد بودن اتومبیل های این شرکت اتومبیل سازی فرانسوی است و در میان اتومبیل های نسل جدید آن می توان به پژو 2008 اشاره نمود که بی شک یکی از محبوب ترین اتومبیل های در حال حاضر این شرکت است که در سرتاسر جهان عرضه شده است.

به همین دلیل اخیرا شرکت پژو از نسل جدید پژو 2008 که در سال 2020 میلادی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، رونمایی کرد که توانست با استقبال فراوانی توسط علاقمندان و طرفداران این شرکت روبرو شود. از مهم ترین ویژگی های این اتومبیل می توان به ابعاد بزرگتر آن نسبت به نسل قدیم خود اشاره نمود که جلوه SUV را به خود گرفته است!

همچنین طراحی قسمت جلویی این اتومبیل نسبت به عقب آن بیشتر زمان گذاشته شده است و تغییرات کلی را شاهد هستیم که در آن جلوه کلی اتومبیل تغییر یافته است که از قرار معلوم گویا این اتومبیل در دو نسخه بنزینی و الکتریکی عرضه خواهد شد که این نشانه ای از پیشرفت چشمگیر شرکت پژو می باشد که قطعا می تواند بسیار جالب و تحسین برانگیز باشد.

لازم به ذکر است که قیمت نسل قدیمی پژو 2008 که امروزه در بازارهای جهانی موجود می باشد، از چیزی نزدیک به 18 هزار پوند آغاز می شود و اما برای این نسل جدید هنوز قیمت دقیقی مشخص نشده است و اما پیش بینی می شود که چیزی نزدیک به 20 الی 21 هزار پوند ارزش داشته باشد.





:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی