.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
دسته گل تولد ، دسته گل هدیه
دسته گل یکی از بهترین هدیه ها برای تولد همسر است که مدل های لاکچری و رمانتیک آن ها را با زیباترین تزیینات در ادامه مشاهده میکنید.

دسته گل هی شیک برای تولد همسر

همه خانم ها عاشق گل هستند طوری که نمیتوان خانمی را پیدا کرد که گل ها را دوست نداشته باشد پس قطعا یکی از بهترین هدیه هایی که میتوان به خانم ها داد دسته گل است. اگر برای تولد همسرتان دنبال دسته گل های لاکچری و رمانتیک هستید این بخش از نمناک را از دست ندهید.دسته گل تولد

دسته گل تولد

دسته گل هایی که در ادامه مشاهده میکنید قطعا هر خانمی را خوشحال و غافلگیر میکنند زیرا زیباترین گل ها با شیکترین تزیینات تبدیل به دسته گل شده اند.

دسته گل تولد

دسته گل عاشقانه برای تولد همسر

گل های قرمز، صورتی، بنفش بهترین انتخاب برای هدیه دادن به خانم ها هستند زیرا اکثر خانم ها به این رنگ گل ها علاقه دارند.

دسته گل هدیه

دسته گل هدیه برای همسر

دسته گل رمانتیک

دسته گل رمانتیک با تزیینات شیک

دسته گل تولد همسر

دسته گل شیک تولد همسر 

دسته گل سالگرد ازدواج

 دسته گل مناسب سالگرد ازدواج

باکس گل لاکچری

دسته گل لاکچری و شیک

دسته گل برای خانم ها

زیباترین دسته گل ها برای تولد

دسته گل بنفش

دسته گل بنفش برای تولد همسر

دسته گل خواستگاری

دسته گل زیبا و خوشرنگ

دسته گل لاله

دسته گل لاله برای تولد



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 2273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : جمعه 31 خرداد 1398
.
‍ ﺍﺯ ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺍﻟﮕﻮ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺮﻭﯼ درزندگی ﭼﯿﺴﺖ؟ ﮔﻔﺖ: ‏«ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ‏» ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺍﻟﮕﻮ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﻨﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺳﺨﺖ ﺩﺭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯿﺪ، ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺷﺶ ﺧﺼﻮﺻﯿﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻫﯿﭻﮔﺎﻩ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩ.... ﺍﻭﻝ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﯽﺩﻟﯿﻞ ﺷﺎﺩ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺩﻭﻡ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺳﺮﺷﺎﻥ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺍﺳﺖ. ﺳﻮﻡ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻨﺪ, ﺗﺎ ﺑﺪﺳﺖ ﻧﯿﺎﻭﺭﻧﺪ ﺩﺳﺖ ﺍﺯ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﺑﺮ ﻧﻤﯽﺩﺍﺭﻧﺪ. ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰ ﺩﻝ ﻧﻤﯽﺑﻨﺪﻧﺪ. ﭘﻨﺠﻢ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﺳﺮﯾﻊ ﺁﺷﺘﯽ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻫﻢ ﮐﯿﻨﻪ ﺑﻪ ﺩﻝ ﻧﻤﯽﮔﯿﺮﻧﺪ. و ﺷﺸﻢ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ... پس "کودکانه" زندگی کنید . #کودکانه @karvan_omid

:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 5 دی 1396
.



:: موضوعات مرتبط: , , , ,
:: برچسب‌ها: عروس و داماد خابالو ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 11 آبان 1395
.

پشت پرده مدلینگ شدن دختر و پسرهای جوان

کم نیستند دختر و پسرهای زیبا و جوانی که این روزها با رویای مدلینگ شدن به سراغ برخی از تبلیغات و آگهی ها می روند البته بدون هیچ علم و آگاهی ، بهتر است قبل از ورود به هر عرصه هنری و شغلی از واقعیت ها و روش های صحیح آن مطلع شوند.

رشد زیر پوستی مدلینگ،از مصادیق بارز هجمه فرهنگی دشمن محسوب می شود که با واسطه یا بی واسطه و با استفاده از ابزارهای ارتباطی همچون فضای مجازی و با طرح و ارائه پیشنهادهای جذابِ آنچنانی، تلاش می کنند دختران و پسران نوجوان را در مسیری خاص از نیات شوم و نامیمونی که از پیش تعریف و طراحی شده قرار دهند.

پشت پرده حرفه مدلینگ , در کلانشهرهابا جستجو در فضای مجازی،با تبلیغات اغوا کننده ای مواجه می شویم که با وعده حقوق های آنچنانی،خواستار جذب دختران و پسرانی هستند که با پوشیدن لباس هایی آنچنانی،همچون ویترینی متحرک،محصولات خاصی را در سطح کلانشهرها تبلیغ کنند.

حقوق های میلیونی که ممکن است ذهن و اندیشه بسیاری از دختران و پسرانی که در اول راه زندگی قرار دارند را به خود مشغول سازد و جرقه های وسوسه انگیز برای تبلیغ و ترویج محصولات و تولیدات خاص را به آتشی ویرانگر بر پیکر ارزش ها و فرهنگ اصیل این مرز و بوم تبدیل سازد.

مدلینگ های ایرانی

ناهنجاری های برخی از شبکه های جذب مدلینگ های ایرانی

در پشت این تبلیغات،شکارچی هایی کمین کرده اند که در انتظار اندکی لغزش و خطا به سر می برند تا طعمه مورد علاقه خویش را در کوتاه ترین زمان ممکن صید کنند.

کم نبوده اند نوجوانان و جوانانی که در سودا و آرزوی کسب درآمد بیشتر و ساختن زندگی بهتر،آینده و سرنوشت خویش را به فرجامی تلخ و حزن انگیز سپرده اند.

مدلینگ پدیده ای نسبتا نوظهور است که اخیرا در کلانشهرهایی همچون تهران و... به فراخور موقعیت منطقه ای و شرایط حاکم بر آن،مشاهده می شود،افرادی که به عنوان واسطه،پهن کننده تور عوامل پشت پرده ای می شوند که مشخص نیست از کجا و توسط چه کسی تغذیه و پشتیبانی مالی می شوند،اما در هدف آنها هیچگونه شک و شبهه ای وجود ندارد.

مقصود اصلی از این تحرکات ترویج بی بندو باری،ایجاد تزلزل اخلاقی و همچنین برچیدن ارزش هایی است که با وجود آن، امکان بسیاری از سوء استفاده ها،دسیسه ها و نیرنگ ها سلب می شود.

کیومرث شرافتی،جامعه شناس و آسیب شناس مسائل اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت:واکاوی و تحلیلِ پدیده مدلینگ و بررسی ریشه ها و پشت پرده آن نیازمند تحقیقات و مطالعات هر چه بیشتری است که پرداختن به آن بصورت کامل در این مجال نمی گنجد.

وی افزود:با همه این اوصاف،آنچه که به عنوان یک واقعیت انکار ناپذیر مشهود و بارز است به مخاطرات و چالش هایی معطوف می شود که با شیوع هر چه بیشتر مدلینگ،می تواند ارزش ها و هنجارهای جامعه را تحت الشعاع قرار دهد.

جامعه شناس و آسیب شناس مسائل اجتماعی عنوان کرد:برخی هزینه کَردهای سرسام آوری که برای مدلینگ ها در نظر گرفته می شود موید پشت پرده های احتمالی است که با هدف جذب جوانان و نوجوانان تعریف و طراحی شده و در چنین شرایطی باید با اطلاع رسانی،آموزش و فرهنگ سازی،سطح آگاهی های جوانان ارتقا یابد تا با علم به شرایط و اشراف دقیق تر بر باید ها و نبایدهایِ پشت پردهِ چنین تحرکاتی،ضریب بروز لغزش های احتمالی درآنها به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی افزود:ساماندهی مدلینگ ایرانی و اسلامی و اعمال نظارت دقیق و اصولی بر آن،از دیگر ضروریاتی است که می تواند از زیرزمینی شدن و انحراف احتمالی آن جلوگیری کند.

شرافتی در پاسخ به سئوال خبرنگار در خصوص علت تمایل و رغبت برخی از گروه های اجتماعی به سمت و سوی مدلینگ و تاثیرپذیری از آن عنوان کرد:عوامل بسیاری در ظهور و بروز این پدیده نقش دارند،اما در کلان موضوع باید به تغییر ذائقه اشاره کرد که متاسفانه در طول سالیان اخیر در برخی موارد از همسویی لازم با ارزش ها و هنجار های اجتماعی فاصله گرفته است.

وی در خاتمه یادآور شد:تهاجم فرهنگی،هجمه های تبلیغاتی اغوا کننده و انگیزه های مالی از نمونه دلایل اصلی گرایش و شیوع پدیده مدلینگ در میان برخی جوانان است که برای مقابله و مهار آن باید ساز و کاری فراهم شود تا در قالب آن،امکان معرفی و عرضه مدل های مبتنی بر اعتقادات و ارزش های ایرانی-اسلامی با قوت هر چه بیشتری مُیَسَر شود و البته حمایت های لازم از چنین فعالیت هایی بصورت قاعده مند و اصولی نیز مولفه حائز اهمیت دیگری است که با لحاظ شدن آن می توان مدلینگ ایرانی و اسلامی را با وقار و شکوهِ افزون تر نه تنها در سطح کشور بلکه در عرصه فرامرزی و فرامنطقه ای،به نحوی شایسته معرفی و عرضه کرد.

مدلینگ , پشت پرده جذب دختر پسرهای مانکن ایرانی



:: موضوعات مرتبط: , لباس پسرانه , ,
:: برچسب‌ها: مدلینگ , پشت پرده جذب دختر پسرهای مانکن ایرانی ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 11 آبان 1395
.

نمونه سوالات استخدامی تخصصی آموزگار ابتدایی

– این مجموعه حاوی نمونه سوالات آموزشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مناسب برای آموزگار ابتدایی می باشد و { حاوی نمونه سوالات تخصصی آموزگار ابتدایی طبق سرفصل های آزمون امسال می باشد.

 

+ — با توجه به متن آزمون استخدامی آموزش و پرورش آزمون کتبی آموزگار ابتدایی امسال در دو بخش عمومی و تخصصی خواهد بود که بخش دروس تخصصی آزمون شامل اصول و فلسفه تعلیم و تربیت ، روانشناسی پرورشی ، روانشناسی رشد ، روشها و فنون تدریس ، اندازهگیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی خواهد بود.

 

 

 

– پس شما هم اکنون با دانلود و مطالعه این مجموعه نمونه سوالات کمک آموزشی دیگر نیازی به مطالعه مجموعه های گرانقیمت و بی کیفیت سایت های مشابه دیگر نخواهید داشت. این نکته را در یادآور می شویم که نمونه سوالات این مجموعه طبق دروس آزمون تخصصی امسال بوده و مجموعه آموزشی برای کلیه رشته های مورد پذیرش در ردیف شغلی آموزگار ابتدایی مورد استفاده می باشد.ضمناً نمونه سوالات موجود در این بسته از منابع مختلف ( آزمون های دانشگاهی ، استخدامی ، غیر دانشگاهی و تست های دروس و… ) تهیه و گردآوری شده است و صرفاً جنبه کمک آموزشی دارد.

 

+ محتویات نمونه سوالات آموزشی تخصصی آموزگار ابتدایی شامل : (۱۷۴۰ سوال همراه با جواب)

+ ۴۰۰ نمونه سوال درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت به همراه جواب ( آموزگار ابتدایی ) (مهم)
+ ۳۰۰ نمونه سوال درس روانشناسی پرورشی به همراه جواب ( آموزگار ابتدایی ) (مهم)
+ ۳۶۰ نمونه سوال درس روانشناسی رشد به همراه جواب ( آموزگار ابتدایی )  (مهم)
+ ۲۷۰ نمونه سوال درس روشها و فنون تدریس به همراه جواب آموزگار ابتدایی ) (مهم)
+ ۴۱۰ نمونه سوال درس اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی به همراه جواب( آموزگار ابتدایی ) (مهم)

+ این مجموعه با توجه به محتویات ، کامل ترین مجموعه موجود با نازل ترین قیمت می باشد که جهت آزمون امسال آموزش و پرورش و رشته شغلی آموزگار ابتدایی ( تخصصی ) آماده و برای مطالعه قرار داده شده است.



:: موضوعات مرتبط: , , , , , , , , , , , , , , , , لباس عروس , لباس مجلسی , لباس کودک , آرایش و زیبایی , کیف و کفش , ,
:: برچسب‌ها: نمونه سوالات استخدامی تخصصی آموزگار ابتدایی , ارزانترین نمونه سوال استخدامی تخصصی آموزگار ابتدایی ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 816
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 10 آبان 1395
.

 



:: موضوعات مرتبط: , , , , آرایش و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: آرایشگاه رفتن آقایون و خانم ها ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : یک شنبه 9 آبان 1395
.

صفحه قبل صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی