.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
جدیدترین خودرو پژو ، تصاویر جدیدترین خودرو پژو
به تازگی عکس هایی از “جدیدترین خودرو پژو” با نام Fractal با امکانات پیشرفته و دیدنی توسط کمپانی پژو منتشر شده است اما هنوز از مشخصات فنی و قدرت آن توضیحاتی ارائه نشده است.

جدیدترین خودرو پژو



با پیشرفت علم در صنعت خودرو روز به روز شاهد تولیداتی هستیم که یکی پس از دیگری با امکانات و جذابیت های خاصی خود نمایی می کنند و کمپانی ها در رقابت با همدیگر سعی بر تولید خودروهایی به روز تر با قابلیت های قابل توجه هستند.

کمپانی پژو به تازگی عکس هایی از جدیترین کانسپت خود با نام Fractal منتشر کرده که در عین زیبایی، کاملا پیشرفته و به روز است. این کوپه اسپرت دارای سقف متحرک است و گنجایش 4 نفر را دارد. این کانسپت هاچ بک از بسیاری جهات شبیه دیگر کانسپت جدید پژو GT6 است.جدیدترین خودرو پژو

جدیدترین خودرو پژو

هنوز در مورد پیشرانه و قدرت آن اطلاعاتی ارائه نشده است، اما آنچنان که در عکس ها قابل مشاهده است، یک آیکون باتری وجود دارد که نشان می دهد این ماشین به احتمال زیاد الکتریکی و یا هیبریدی است. در خبرهای آتی جزییات بیشتری از این شاهکار پژو در اختیار شما قرار می دهیم.

جدیدترین خودرو پژو

جدیدترین خودرو پژو

جدیدترین خودرو پژو

جدیدترین خودرو پژو

جدیدترین خودرو پژو

جدیدترین خودرو پژو

جدیدترین خودرو پژو



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 5 تير 1398
.
شرکت اتومبیل سازی فرانسوی پژو، اخیرا از نسل جدید پژو 2008 که در سال 2020 در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد، با ویژگی های منحصر بفردی رونمایی کرد!

 پژو 2008 نسل جدید رونمایی شد!

شرکت اتومبیل سازی فرانسوی پژو، یکی از بزرگترین شرکت های اتومبیل سازی و عرضه کننده به سرتاسر جهان می باشد که برای اولین بار در سال 1810 میلادی توسط خانواده پژو تاسیس شد و بعدها شروع به ساخت اتومبیل های منحصر بفرد خود نمود که بی شک این شرکت روند و فرآیند افزایشی و چشمگیری را در طول این سال ها در پی گرفته اند چرا که تجربه و محصولات این شرکت گویای آن هستند!

از این رو این شرکت بزرگ و شناخته شده اتومبیل سازی فرانسوی، با کشور عزیزمان ایران نیز همکاری های گوناگونی انجام داده است و امروزه شاهد مونتاژ چندین نسل از اتومبیل های این شرکت در ایران هستیم که دارای طرفداران بیش از حد خود می باشد. اما در میان تمام اتومبیل های پر طرفدار این شرکت می توان نسبت به سلایق و علایق مختلف، اتومبیل های گوناگونی را معرفی و بررسی نمود.

با این حال طراحی و سبک و سیاق پژو تنها متعلق به خود می باشد که این دلیل بر منحصر بفرد بودن اتومبیل های این شرکت اتومبیل سازی فرانسوی است و در میان اتومبیل های نسل جدید آن می توان به پژو 2008 اشاره نمود که بی شک یکی از محبوب ترین اتومبیل های در حال حاضر این شرکت است که در سرتاسر جهان عرضه شده است.

به همین دلیل اخیرا شرکت پژو از نسل جدید پژو 2008 که در سال 2020 میلادی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، رونمایی کرد که توانست با استقبال فراوانی توسط علاقمندان و طرفداران این شرکت روبرو شود. از مهم ترین ویژگی های این اتومبیل می توان به ابعاد بزرگتر آن نسبت به نسل قدیم خود اشاره نمود که جلوه SUV را به خود گرفته است!

همچنین طراحی قسمت جلویی این اتومبیل نسبت به عقب آن بیشتر زمان گذاشته شده است و تغییرات کلی را شاهد هستیم که در آن جلوه کلی اتومبیل تغییر یافته است که از قرار معلوم گویا این اتومبیل در دو نسخه بنزینی و الکتریکی عرضه خواهد شد که این نشانه ای از پیشرفت چشمگیر شرکت پژو می باشد که قطعا می تواند بسیار جالب و تحسین برانگیز باشد.

لازم به ذکر است که قیمت نسل قدیمی پژو 2008 که امروزه در بازارهای جهانی موجود می باشد، از چیزی نزدیک به 18 هزار پوند آغاز می شود و اما برای این نسل جدید هنوز قیمت دقیقی مشخص نشده است و اما پیش بینی می شود که چیزی نزدیک به 20 الی 21 هزار پوند ارزش داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.
قیمت خودروهای هیبریدی ، قیمت امروز خودروهای هیبریدی
قیمت خودروهای هیبریدی در ایران با چند درصد افزایش به دست مصرف کنندگان می رسد؟ در ادامه این گزارش با وضعیت قیمت خودروهای هیبریدی بیشتر آشنا خواهید شد.
تاریخ انتشار : 21 خرداد 1398

وضعیت قیمت خودروهای هیبریدی در کشور

ایسنا:اگرچه در مصوبه مجلس تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر شده اما در صورت واردات این خودروها با قانون جدید باز هم حدود 50 تا 60 درصد به قیمت های جهانی آن ها به دلیل دیگر عوارض مشمول اضافه خواهد شد. البته باز هم در این حالت قیمت این خودروها کمتر از نرخ های فعلی خواهد بود. قیمت خودروهای هیبریدی

قیمت خودروهای هیبریدی

اخیراً مجلس در بخشی از طرح ساماندهی بازار خودرو با هدف کاهش آلودگی هوا، تعرفه واردات خودروهای هیبریدی را به صفر رساند. البته پس از آن برخی از نمایندگان مجلس اعلام کردند که با توجه به جنگ اقتصادی آمریکا بر ضد مردم ایران، فعلاً این مصوبه مجلس اجرایی نشده و همچنان طبق مصوبه سال گذشته دولت، واردات انواع خودرو به کشور ممنوع خواهد بود. 

این وضعیت در حالی است که تنوع خودروهای هیبریدی که در چند سال اخیر وارد بازار ایران شده اند بسیار محدود است، چراکه سایر خودروهای هیبریدی یا مشمول ممنوعیت واردات خودروهای با ارزش دلاری بیش از 40 هزار دلار بوده اند یا نمایندگی آن ها در ایران وجود نداشته است؛ ضمن اینکه اصولاً هم تنوع این دست از خودروها در دنیا بالا نیست. 

به طور کلی خودروهای هیبریدی که وارد بازار ایران شده اند شامل خودروهای تویوتا در مدل های "کمری" و "پریوس"، هیوندا در مدل "سوناتا"، لکسوس در مدل "NX300" و میتسوبیشی در مدل "اوت لندر" هستند. 

اگرچه در 29 اردیبهشت ماه سال جاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه خود مقرر کردند که واردات خودروهای سواری تمام برقی و تمام هیبریدی تا زمان تولید آنها در داخل از پرداخت حقوق ورودی معاف شود؛ اما علاوه بر این تعرفه که باید به خزانه دولت واریز شود و اکنون برای خودروهای هیبریدی به صفر رسیده، هزینه های دیگری همچون اسقاط، حق آمبولانس وزارت بهداشت، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و… نیز وجود دارد که در قیمت تمام شده خودروهای هیبریدی وارداتی در ایران تأثیرگذار خواهد بود. 

درواقع علاوه بر تعرفه واردات، 5 درصد حق وزارت بهداشت برای خودروهای آمبولانس، حدود 4 درصد برای اسقاط، 10 درصد برای مصرف حدود شش تا هفت لیتری که این خودروها دارند، 10 درصد عوارض شهرداری و 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است که کماکان باید برای واردات این خودروها پرداخت شود. 

بنابراین در کل می توان گفت که حتی در صورت واردات با تعرفه صفر باز هم حدود 40 درصد به قیمت های جهانی این خودروها در ایران اضافه می شود که البته این هزینه نهایی نبوده و به آن باید سود واردکننده خودرو را نیز اضافه کرد. 

در رابطه با سود واردکنندگان خودرو نیز به گفته فعالان این بازار، از زمانی که واردات خودرو ممنوع شد، درصد سود واردکنندگان از محل خرید و فروش این محصول نیز بالا رفت. به گفته فعالان بازار، پیش از این به دلیل اینکه صاحب هر کارت بازرگانی مجاز بود خودرو وارد کند، حاشیه سود واردات خودرو پایین بود و در مدل های پرفروشی همچون خودروهای کره ای و چینی سود واردکنندگان در حدود 5 تا 7 درصد بود و در اقلام کم فروش این میزان سود بالاتر رفته و به 10 تا 15 درصد می رسید، اما هم اکنون حاشیه سود واردکنندگان این خودروها در حدود 20 تا 25 درصد برآورده شده است. 

بنابراین به حدود 40 درصد عوارض متفرقه واردات خودروهای هیبریدی به طور میانگین 20 درصد نیز سود واردکننده خودرو اضافه می شود. به این ترتیب در نهایت می توان گفت حتی در صورت صفر شدن تعرفه واردات، قیمت یک دستگاه خودرو هیبریدی در ایران با فرض ادامه داشتن شرایط فعلی، حدود 50 تا 60 درصد بیشتر از نرخ های جهانی آن خواهد بود. 

به عنوان مثال در خودروهای هیبریدی که تاکنون وارد ایران شده اند، قیمت جهانی تویاتا کمری به طور میانگین حدود 35 هزار دلار، تویوتا پریوس بین 20 هزار تا 25 هزار یورو، لکسوس NX300 معادل 50 هزار یورو، هیوندا سونوتا حدود 24 هزار تا 37 هزار و اوت لندر میتسوبیشی در حدود 35 هزار پوند است. 

بنابراین با توجه به نرخ روز ارز در ایران اگر حدود 50 تا 60 درصد به نرخ های فوق اضافه کنیم، قیمت های جدید خودروهای هیبریدی در ایران با فرض اجرا شدن قانون به صفر رسیدن تعرفه واردات این خودروها، به دست می آید.



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 21 خرداد 1398
.
خودروهای ضد گلوله ، اتومبیل
در این بخش از سرگرمی سایت نمناک لیست جدیدترین و لوکس ترین خودروهای ضد گلوله زرهی را برایتان اماده کرده ایم،این اتومبیل های ضد گلوله از جمله مدرن ترین خودرو ها ساخته شده هستند.

جدیدترین خودروهای ضد گلوله لوکس

این اتومبیل های ضد گلوله از جمله مدرن ترین خودرو ها ساخته شده هستند که به جدیدترین سیستم های امنیتی, جنگی, و مهندسی مجهز شده اند.خودروهای ضد گلوله

خودروهای ضد گلوله

در کنار خودروهایی که همه روزه با آن ها سروکار داریم خودروهایی نیز هستند که تادندان مسلح شده اند تا به افراد عالی رتبه خدمت کنند، این خودروها در کنار ظاهر جذاب و امکانات مختلف در مقابل حمله های احتمالی تاحد امکان مقاوم طراحی شده اند و به اصلاح ضدگلوله هستند. این موارد باعث شده است تا خودروهای ضدگلوله در کنار امنیتی که برای سرنشین به ارمغان می آورند نظر علاقه مندان به خودرو را نیز به خود جلب کنند، جالب است بدانید در کل دنیا چیزی حدود یک صد هزار دستگاه خودروی ضدگلوله وجود دارد. چنین آماری زیادی را نمی توان دست کم گرفت و به همین دلیل خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم نگاهی به بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا داشته باشیم.

1. تانک رضوانی (Rezvani Tank)

خودروهای ضد گلوله

در این خودروی قدرتمند و باابهت شاهد حضور یک پیشرانه 3.6 لیتری از نوع V6 هستیم، این خودرو با نام تانک رضوانی شناخته می شود اما راندن آن در خیابان به عنوان یک خودروی شهری اشکالی ایجاد نمی کند. تانک رضوانی نه تنها ضد گلوله است بلکه این خودرو به راحتی می تواند حمله های موشکی را نیز دفع کند.

2. دارتز پرومبرون موناکو مدل الماس (Dartz Prombron Monaco Red Diamond Edition)

خودروهای ضد گلوله

یک لایه از کولار بر روی بدنه این خودرو کشیده شده است، این ماده بسیار سبک و مقاوم است و به راحتی می تواند جلوی هرگونه گلوله ای را بگیرد. این شاسی بلند ضدگلوله که در سال 2009 رونمایی شده است چیزی حدود 1.5 میلیون دلار ارزش دارد و به عنوان یکی از گران قیمت ترین خودروهای ضدگلوله دنیا به حساب می آید.

3. دارتز پرومبرون آیرون دایمند (Dartz Prombron Iron Diamond)

خودروهای ضد گلوله

شرکت دارتز ید طولایی در ساخت و شخصی سازی خودروهای ضدگلوله دارد، این خودرو نیز طراحی بسیار جالبی دارد و شرکت سازنده مدعی است درهای آن به گونه ای طراحی شده که آدم ربایان نمی توانند به راحتی در خودرو را باز کرده و سرنشینان را به گروگان بگیرند.

4. تسلا مدل S P100D

خودروهای ضد گلوله

شرکت اینترنشنال آرمورینگ کورپ (International Armoting Corp)، یکی دیگر از شرکت هایی است که علاقه زیادی به شخصی سازی و ضدگلوله کردن خودروها دارد. به همین منظور این شرکت که مقر آن در یوتای آمریکا واقع شده است دستی بر سروروی تسلا مدل S P100D کشیده است. جالب است بدانید در ساخت کابین این خودرو از ماده ای ضدگلوله با نام آرمورِکس (Armorex)، استفاده شده که وزن بسیار کمی دارد و جلوی شتاب خودرو را نمی گیرد.

5. رنج روور HSE

خودروهای ضد گلوله

بدنه این رنج روور از هر لحاظ در برابر گلوله مقاوم است و حتی شیشه های این خودرو ضربات قوی گلوله را به خوبی تحمل می کند، از طرف دیگر لاستیک های رنج روور HSE به گونه ای طراحی شده تا در صورت اصابت گلوله و پنچر شدن باز هم جلوی حرکت خودرو گرفته نشود.

6. مرسدس بنز ولادیمر پوتین

خودروهای ضد گلوله

در این قسمت از فهرست برترین خودروهای ضدگلوله به مرسدس بنز ولادمیر پوتین رسیدیم، این مرسدس بنز آنقدر قابل اعتماد است که گاهی اوقات ولادمیر پوتین، شخصاً پشت فرمان آن می نشیند.

7. ون تویوتا سیِنا

خودروهای ضد گلوله

شرکت کانادایی اینکاس (INKAS)، دستی بر سر تویتا سینا (Sienna)، کشیده تا با یک خودروی ون سروکار داشته باشیم که به راحتی می تواند گلوله های 7.62 میلی متری را مهار کند. این ون تادندان مسلح حتی از پس گلوله های قدرتمند سلاح وینچستر نیز برمی آید.

8. بی ام و X5 سکیوریتی پلاس

خودروهای ضد گلوله

انصافاً باید گفت استحکام و زیبایی در بی ام و X5 سکیوریتی پلاس گرد هم آمده اند چرا که این خودرو در کنار ظاهر زیبا به عنوان اولین خودرویی به حساب می آید که به صورت اختصاصی برای مهار کردن گلوله های کلاشینکف طراحی شده است.

9.شاسی بلند ضدبمب تویوتا

خودروهای ضد گلوله

باید اعتراف کرد ضدگلوله بودن خودرو کفایت نمی کند و برای حفظ بیشتر امنیت سرنشینان بهتر است سراغ خودروهای ضدبمب رفت. به همین دلیل با یک شاسی بلند ضدبمب از محصولات تویوتا طرف هستیم که سرنشینان را از سلاح های سنگین و بمب مصون نگه می دارد.

10. لینکلن تون کار بی پی اس (Lincoln Town Car BPS)

خودروهای ضد گلوله
این خودرو نیز در گروه خودروهایی قرار می گیرد که نه تنها گلوله را مهار می کند بلکه حتی در برابر نارنجک نیز خم به ابرو نمی آورد. لینکلن تون کار بی پی اس اولین بار در سال 2004 معرفی شد. در این قسمت به پایان فهرست بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا رسیدیم، پیشنهاد می کنیم اگر شما هم خودروی ضدگلوله ای را سراغ دارید، نام و مشخصات این خودرو را با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.
 
 


:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398
.
شرکت اتومبیل سازی بزرگ بنز، در نمایشگاه Beijing چین از سری جدید A کلاس خود همراه با خبرهای خوب برای چینی ها، پرده برداری نمود.

مرسدس AMG A35L رونمایی شد

شرکت مرسدس بنز از بزرگترین شرکت های اتومبیل سازی جهان در کشور آلمان می باشد که برای اولین بار در سال 1926 میلادی تاسیس شد و این روزها دارای تجربه بسیار طولانی و نزدیک به یک قرن می باشد که توسط کارل بنز معروف شروع به کار نمود و این روزها از آوازه بسیار زیادی در صنعت اتومبیل سازی برخوردار می باشد و توانسته است در پیشرفت و محبوبیت صنعت خودروسازی نقش بزرگی ایفا کند.

اما این روزها نمایشگاه " Beijing " واقع در کشور چین شاهد حضور قطب های بزرگ اتومبیل سازی و اتومبیل های جدید آنها می باشد بصورت روزانه تعدادی اتومبیل از سمت شرکت های بزرگ این صنعت در آن رونمایی می شود. در میان این شرکت های بزرگ اتومبیل سازی، شرکت مرسدس بنز نیز از سوپر اتومبیل جدید سری A کلاس خود رونمایی کرد.

با این حال شاید تصور کنید که این اتومبیل اخیر توسط بنز با نام " Mercedes-AMG A35 "معرفی شده است! اما در حقیقت این اتومبیل سری جدید A کلاس، با تغییرات جزئی و مهندسی شده توسط مهندسین بنز با نام " Mercedes-AMG A35L " معرفی و رونمایی شد که مجهز به موتور 2.0 لیتری بنزینی با 302 اسب بخار و 295 پوند گشتاور می باشد.

از این رو این اتومبیل قادر به پیمودن سرعت 0 تا 100 تنها در 4.9 ثانیه می باشد و از قرار معلوم بنز با همکاری شرکت BAIC این اتومبیل را در کشور چین مونتاژ خواهد نمود و با این وجود هنوز قیمت دقیق این اتومبیل منتشر نشده است و پیش بینی می شود تا چند ماه آینده در بازارهای جهانی عرضه شود.

 
 


:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398
.

 

پاترول ، پاترول 6 چرخ
در ادامه ی مطلب شاهد تصاویری از یک پاترول 6 چرخ در ایران خواهید بود.

 تصاویر پاترول 6 چرخ در ایران

در ادامه تصاویری را از یک خودرو خواهیم دید که برای همه ی ما اسم آشنایی دارد ولی شاید در ایران فقط چهار چرخ آن را دیده باشیم اما با مشاهده تصاویر در ادامه شاهد پاترول 6 چرخ نیز خواهید بود.پاترول

پاترول

پاترول 6 چرخ

تصاویر جالب پاترول 6 چرخ



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: پاترول 6 چرخ در ایران + تصاویر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 815
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396
.

صفحه قبل صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی