.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مضرات آرایش زیاد و مداوم

آرایش زیاد می تواند پوست شما را در معرض مقدار زیادی از مواد شیمیایی و سمی قرار دهد. با کنار گذاشتن آرایش در بدن شما چه اتفاقی می افتد؟

اگر در کشورهای غربی پیرزن های 70 سال به بالا، خود را با انواع ترفندها می خواهند زیبا و جوان نشان دهند، در کشور ما بسیاری از دختران نوجوان 14 سال به بالا، هر روز وقت زیادی از خود را روبروی آینه می گذرانند تا خوشگل شوند، غافل از این که پزشکان متخصص پوست نسبت به عوارض آرایش های غلط هشدار می دهند.

مضرات آرایش

پوستی بهتر با کنار گذاشتن آرایش

کرم ها، پنکیک، کرم های برنز و ... همگی زیبا به نظر می رسند اما در زیر سطح آن ها، پس از هربار آرایش ذرات کوچک مواد آرایشی در منافذ پوستی شما جمع خواهند شد. این ذرات در کنار آلودگی های محیطی که هرروزه پوست با آن در تماس است باعث مسدود شدن منافذ پوستی و بزرگ شدن آن ها به مرور زمان خواهد شد. نداشتن آرایش باعث می شود این ذرات در منافذ پوست به حداقل برسند و میزان چین و چروک و شل شدن پوستتان کاهش خواهد یافت. 

کمتر جوش می زنید

مضرات آرایش

آرایش باعث جوش زدن صورت میشود

هرچه بیشتر آرایش کنید صورت خود را در معرض مواد سمی بیشتری قرار داده اید – حتی اگر آلودگی های روی برس های آرایشی تان را در نظر نگیریم، مسلماً شما آن ها را آن طور که باید تمیز نمی کنید. تمامی این جرم ها نه تنها منافذ پوستی را مسدود خواهند کرد بلکه باعث التهاب پوست نیز می شوند. نتیجه جوش هایی خواهد بود که شما در نهایت سعی می کنید روی آن ها را با آرایش بیشتر بپوشانید.

عفونت کمتر چشم

ریمل تنها باعث بلندتر دیده شدن مژه های شما نمی شود. متأسفانه بیشتر مواد آرایشی چشم دارای مواد نگه دارنده ای هستند که می توانند باعث بروز ورم ملتحمه در چشم شوند. همچنین این مواد می توانند عامل پیدایش حساسیت های چشمی باشند که با علائمی مانند قرمزی، تورم، خشکی و خارش همراه است. جرم ها با استفاده ی مشترک از لوازم آرایشی بیشتر گسترش می یابند. مدادهای خط چشم و ریمل می توانند باعث آسیب های جدی به چشم شما شوند. یکی از جدی ترین این مشکلات وارد شدن صدمه به قرنیه ی چشم است. 

خداحافظی با خشکی پوست

مضرات آرایش

آرایش دلیلی برای خشکی پوست

آرایش با فرآیند طبیعی بازسازی سلول ها در بدن تداخل دارد که این باعث ویرانی پوست ما خواهد شد، خصوصاً شب هایی که خیلی خسته اید و نمی توانید قبل از خواب صورتتان را بشویید. یکی از مشکلات پایه ای که با تمیز نکردن صورت قبل از رفتن به رختخواب ایجاد می شود این است که پوست تازه در مواد آرایشی گیر کرده و پوسته پوسته می شود، درحالی که پوست مرده جایگزین سلول های جدید خواهد شد. سلول های پوستی مرده در سطح پوست جمع شده و باعث تیرگی وخشکی پوست شما خواهند شد. 

واکنش های آلرژیک کمتر

مضرات آرایش

آلرژی و التهابات پوستی با آرایش

پارابن، سولفات و فلزات همگی چیزهایی هستند که در لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست دیده می شوند. متأسفانه این ها بخشی از 3700 ماده ای هستند که به عنوان محرک های آلرژی پوستی شناخته می شوند. درماتیت تماسی می تواند به شکل قرمزی، لکه های خشک روی پوست یا در موارد شدید با التهاب به شکل کهیر یا تکه های خشک شده و برآمده ظاهر شود. 

بدنی سالم تر

 مواد سرطان زا موجود در رژلب و سایه ی چشم می تواند خطر مشکلاتی مانند فشارخون بالا و اختلالات رفتاری را زیاد کرده و حتی بر میزان باروری فرد اثرگذار است.

تاثیرات کنار گذاشتن آرایش برای بدن



:: موضوعات مرتبط: آرایش و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: تاثیرات کنار گذاشتن آرایش برای بدن ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : سه شنبه 4 آبان 1395
.



:: موضوعات مرتبط: , , , , , , , , , , , , , پوشاک , لباس عروس , لباس مجلسی , لباس کودک , مدل مانتو , آرایش و زیبایی , کیف و کفش , طلا و جواهرات , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 956
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 28 مهر 1395
.

رنگ مو های مختلف را چگونه ترکیب کنیم

اکثر خانم ها از سفیدی و یکنواختی رنگ موهای خود ناراضی هستند.اغلب آرایشگران حرفه ای رنگ مویی را پیشنهاد میکنند که متناسب با رنگ چهره مشتری بوده و باعث جوانی در ظاهرشود . موها یکی از اولین فاکتورهای جلب توجه افراد محسوب شده و هر خانمی دوست دارد که زیبایی موهایش را دو چندان کند . یکی از روشهایی که برای زیبایی موها استفاده میشود رنگ مو است که برای استفاده از آن باید با اصول آن آشنایی داشت .

شاید تهیه ترکیبات متفاوت رنگ مو به نظر راحت باشد اما هرعملی اصول و روند خود را دارد و در این مقاله به شما نکاتی را آموزش می دهیم تا با نحوه صحیح ترکیبات رنگی آشنا شده و زیبایی موهایتان را بیشتر از قبل نمایید.

 ترکیب رنگ مو

در ترکیب رنگ مو از سه رنگ بیشتر استفاده نکنید

نکته های مهم در ترکیب رنگ مو که بهتر است بدانید

_ اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این می باشد که مجاز به ترکیب بیش از دو یا سه رنگ نمی باشد چراکه ثبات رنگ را از بین می برد. ترکیب رنگ ها با تن های متفاوت تنها منجر به ایجاد بی نظمی می شود.

_ هر کارخانه تولید رنگ فرمول های مخصوص به خود دارند در نتیجه از مخلوط کردن رنگ های کارخانه های مختلف با یکدیگر جلوگیری نمایید.

_ بهترین ترکیب رنگی که می توانید داشته باشید شامل موارد زیر می باشد : 

برای داشتن رنگ مو با تناژ سرد می توانید رنگ هایی با شماره های N8+A8+C8

رنگ مو با تناژ گرم را می توان با ترکیب رنگ های V7+R7 بدست آورد.

سری رنگ های N را با پایه های یکسان ترکیب نمایید.

رنگ مو ها را می توان به دو دسته زیر تقسیم بندی نمود

1 . موقت

2 . نیمه دائم

این فرآورده ها اساسا رنگ طبیعی مو را روشن تر و درخشان تر می کنند، از تندی موهای سفید یا زرد می کاهند و موهای راه راه و مش شده را یکنواخت می کنند. این رنگ ها تغییر شدیدی در رنگ مو ایجاد نمی کنند و چون به راحتی و با یک بار شستشو از بین می روند، برای امتحان کردن یک رنگ مو مناسب هستند.

 

ترکیب رنگ مو

از مخلوط کردن رنگ های کارخانه های مختلف با یکدیگر جلوگیری نمایید‎

دو نوع رنگ موی موقت وجود دارد

1 . رقیق ها

2 . غلیظ ها

رقیق ها موها را خیلی ملایم رنگ می کنند، در حالی که غلیظ ها رنگ تیره تری ایجاد می کنند. رنگ موهای موقت رقیق اصولا به صورت مایع هستند و پس از استفاده و بدون این که آبکشی شوند، به مو مدل می دهند. بعضی از این رنگ های موقت به صورت اسپری در فروشگاه ها موجود است. رنگ های به کار رفته در رقیق ها، معمولا رنگ های تضمین شده و رنگ های مصنوعی تصفیه شده ای هستند که از نقطه نظر ایمنی تست شده اند و برای استفاده در غذاها، داروها و لوازم آرایشی توسط FDA (اداره ی غذا و دارو) مورد تایید واقع گشته اند. این رنگ ها تقریبا بی خطرند، لذا در برچسب روی بسته بندی ها، لزوم انجام تست پاچ قید نشده است (در تست پاچ، باید رنگ مو را 48 ساعت قبل از استفاده، روی قسمت کوچکی از پوست دست گذاشته و پس از نیم ساعت بشویید).

رقیق ها همچنین حاوی اسید ضعیفی هستند که باعث افزایش قدرت جذب رنگ توسط مو می گردند. برخی فرآورده ها ممکن است علاوه بر رنگ های تضمین شده، حاوی رنگ های ترکیبی دیگر باشند که در این صورت برچسب بسته بندی این فرآورده ها، دارای تذکراتی برای رعایت احتیاط و همچنین آموزش انجام پاچ تست مقدماتی است.

اکثر این مواد علاوه بر رنگ، برای مدل دادن مو نیز به کار برده می شوند. برخی فرآورده ها به صورت اسپری، موس یا ژل ساخته شده اند، برخی برای ایجاد رنگ های فانتزی مو، قرمز، آبی، طلایی نقره ای، صورتی و سایر رنگ های غیرمعمول به کار می روند. همه رنگ های موقت، مواد رنگی را مثل یک پوشش رنگی روی مو می گذارند و به درون ساختمان مو نفوذ نمی کنند و یا خیلی کم نفوذ می کنند. رنگ های خیلی غلیظ ممکن است به بالش یا لباس مالیده شوند. تعریق موجب رنگ دادن مو به پوست می گردد. رنگ های موقت تا اندازه ای نسبت به آب مقاوم هستند، ولی به راحتی با یک بار شستشو از بین می روند.

نکته های طلایی در ترکیب رنگ مو



:: موضوعات مرتبط: آرایش و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: نکته های طلایی در ترکیب رنگ مو ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 996
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : چهار شنبه 28 مهر 1395
.
 

بافت موی هلندی خودتا در خانه انجام دهید

 بافت مو در مدلهای مختلف هرکدام زیبایی خاصی به موهایتان می دهد ، اینکه این کار را در منزل خودتان انجام دهید لذت بیشتری خواهد داشت پس آموزش های بافت مو را دنبال کرده تا بتوانید به درستی یک بافت موی زیبا تکمیل کنید. بافت موی هلندی بافتی است که دور سر زده می شود که در این بخش از دنیای مد نمناک قصد داریم آموزش مرحله به مرحله آن را برایتان داشته باشیم.

بافت موی هلندی

مدل بافت موی هلندی

مراحل بافت موی هلندی

مرحله اول: موها را به یک سمت یک طرفه کنید.

بافت موی هلندی

مرحله دوم: یک ردیف از موها را از قسمتی که فرق باز کرده اید در دست بگیرید.( می توانید چتری ها را بالا بدهید یا جدا کنید تا روی صورت بیفتد.)

بافت موی هلندی

مرحله سوم: دسته مویی که جدا کرده اید را به 3 قسمت تقسیم کنید تا بافت را شروع کنید.

بافت موی هلندی

مرحله چهارم: اکنون بافت هلندی را شروع کنید. درست مثل تصویر بالا دسته شماره 1 را زیر دسته شماره 2 قرار دهید. اکنون دسته شماره 2 در وسط قرار گرفته است.

بافت موی هلندی

مرحله پنجم: دسته شماره 3 را زیر دسته شماره 1 قرار دهید.

بافت موی هلندی

مرحله ششم: هر سه دسته را با دست چپ نگه دارید. (شماره 1 را با انگشت کوچک، شماره 3 را با انگشت انگشتری و شماره 2 را با انگشت میانی) سپس با انگشت اشاره دست راست یک دسته مو از بالای چتری جدا کنید.

بافت موی هلندی

مرحله هفتم: این دسته جدید را به دسته شماره 2 وصل کنید.

بافت موی هلندی

مرحله هشتم: دسته شماره 2 را زیر دسته شماره 3 قرار دهید.

بافت موی هلندی

مرحله نهم: اینجا تفاوت بافت هلندی کاملا مشخص می شود. حواستان باشد که موی بیشتری نسبت به دسته های قبلی برای اضافه کردن به دسته شماره 1 جدا نکنید. دسته شماره یک را زیر دسته شماره دو قرار دهید.

بافت موی هلندی

مرحله دهم: مراحل 5 تا 7 را تکرار کنید. همچنان که بافت را جلوتر می برید می توانید دسته موهای بیشتری اضافه کنید تا بافت ضخیم تر شود.

بافت موی هلندی

آموزش مرحله به مرحله بافت موی هلندی

مرحله یازدهم: وقتی به پشت گوش ها نزدیک می شوید بافت را بالا بگیرید تا ظاهر شلوغ تری به خود بگیرد. همچنان مراحل 5 تا 7 را ادامه دهید.

بافت موی هلندی

بافت موی هلندی

مرحله دوازدهم: همچنان که به پشت سر نزدیک می شوید دسته موهای ضخیم تری به دسته های بافت اضافه کنید و بافت را به سمت تاج سر نزدیک تر کنید تا بافت شلوغ تر شود.

نکته: یادتان نرود که فقط از پایین سر به دسته ها مو اضافه کنید.

بافت موی هلندی

بافت موی هلندی

مرحله سیزدهم: وقتی به پایان بافت رسیدید دنباله موها را بافت ساده بزنید تا بافت هلندی ثابت بماند و بتوانید یک گل شلوغ دربیاورید.

بافت موی هلندی

مرحله چهاردهم: دسته مویی که به بافت اضافه نکرده اید را با دست چپ بگیرید. در حالی که دنباله بافت را با دست راست نگه داشته اید.

بافت موی هلندی

مرحله پانزدهم: اکنون این دو دسته مو را به هم وصل کنید.

بافت موی هلندی

مرحله شانزدهم: موها را با کش ببندید.

بافت موی هلندی

مرحله هفدهم: کش را دور مو بپیچانید تا محکم بسته شود و موها را به صورت شلخته جمع کنید.

بافت موی هلندی

مدل بافت موی هلندی زیبا برای دور سر

مرحله هجدهم: همچنان کش را دور موهای جمع شده بپیچانید تا محکم ثابت بماند.

بافت موی هلندی

بافت موی هلندی

مرحله نوزدهم: با استفاده از گیره موهای جمع شده را روی سر ثابت کنید.

بافت موی هلندی

مرحله بیستم: در نهایت به موها اسپری بزنید تا کاملا ثابت و محکم بماند. اکنون آماده رفتن به مهمانی هستید.

آموزش قدم به قدم بافت موی هلندی + تصاویر



:: موضوعات مرتبط: آرایش و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش قدم به قدم بافت موی هلندی + تصاویر ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1015
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : یک شنبه 25 مهر 1395
.

سلام

دوستان اگه میخواهید به یک کانال خوب تلگرام بپیوندید به عکسهای زیر نگاه کنید

 



:: موضوعات مرتبط: , , , , , , , , , , , , , , , , , لباس عروس , لباس مجلسی , لباس کودک , مدل مانتو , ,
:: برچسب‌ها: کانال تلگرام , کانال جوک تلگرام , کانال سرگرمی معما چیستان جوک تلگرام ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 967
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : پنج شنبه 22 مهر 1395
.

سلام

کانال تفریح و سرگرمی حصار جوک با مطالبی همچون جوک های جدید و معما و چیستان خیلی بازدید داشته توصیه میکنم عضوش بشید .

 

hasarjok@



:: موضوعات مرتبط: , , , , , , , , , , , , , , , , , پوشاک , لباس عروس , لباس مجلسی , لباس کودک , ,
:: برچسب‌ها: کانال تلگرام , کانال جوک تلگرام , کانال سرگرمی معما چیستان جوک تلگرام ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 1163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : جمعه 9 مهر 1395
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی